VI LATER SOM VI ER I HELLAS

God morgen! Jeg håper dere har en super start på dagen, til tross for at det er mandag og vi alle egentlig vil bli under dyna i noen timer til. Jeg vil starte med å si tusen takk for fine tilbakemeldinger på innlegget jeg publiserte i går kveld, dere er så bra 

Altså, tiden flyr så utrolig fort om dagen. Jeg føler at annenhvert innlegg jeg skriver handler om at det er klart for en ny uke. Vi er plutselig midt i juni, hva er det som skjer? Jeg føler ikke at jeg henger med om dagen, plutselig er det helg og så er det mandag igjen. Jeg vet ikke om det er bra eller dumt, men stressende er det i hvert fall. Nå er vi midt i den første sommermåneden, og det begynner endelig å merkes her i Oslo. 

Gårsdagen var utrolig deilig, og på et tidspunkt var det faktisk 26 grader ute! Jeg vandret byen rundt i sommerkjole og holdt på å renne bort, noe som var ganske digg, men samtidig litt ekkelt haha. Martine og jeg bestemte oss for å teste ut en restaurant som serverer gresk mat for å late som om vi var i Hellas, og det funket sånn halvveis. Vi kom oss i det minste ut, og avsluttet kvelden på Aker Brygge med hver vår daiquiri. Så deilig!

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

10 kommentarer
    1. Fy faen for en oppførsel du og Sofie har hatt. Kjenner jeg blir kvalm, er dere 14 år? Når ble mobbing, drittslenging og baksnakking greit? Jeg blir så sykt provosert av dere to som tror dere er noe bedre enn andre.
      Om jeg husker rett, når jeg var på innspillingen til Norske Talenter var det en sånn type “klappe-mann” som satte igang klappingen, noe jeg synes du er relativt god på, hva med å søke jobben? Så får du kanskje noe prouktivt å bruke tiden din på, da slipper du å være bitch mot andre mennesker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg