MORSOM LØRDAG

Woho, det er lørdag! Dette er nok favoritt-dagen min over alle de andre. Eller kanskje det er søndag, jeg er ikke helt sikker. Jeg liker helg. Selv om jeg skal jobbe, så gleder jeg meg veldig til å komme igang med dagen. Det er duket for markedsdag nok en gang, og det er en av de morsomste arbeidsdagene i året. Jeg gleder meg skikkelig til dette, og egentlig til resten av dagen. Etter jobb skal jeg ut og spise med både gamle og nåværende Triumph-jenter. Vi ble en liten gjeng i løpet av tiden vi jobbet sammen, og vi er utrolig flinke til å fortsette å møtes! Det er nesten så jeg glemmer at noen av dem har sluttet, og at vi ikke jobber sammen lenger fordi vi sees nesten hver eneste uke. Det er utrolig koselig, og jeg er veldig takknemlig for at vi klarer å få til det!

Nå er jeg bare supergira på å komme i gang, og er klar for en flott markedsdag i sola! Jeg håper dere alle nyter lørdagen uansett om dere har fri eller skal jobbe sånn som meg ❤

8 kommentarer
    1. Du er så lik Olivia Newton-John, da hun spilte i Grease….spesielt på videoen til Martine, der dere sitter ved Akerselva….prikk lik og veldig pen 🙂

    2. Tore: Personlig liker jeg ikke han spesielt godt ut ifra det bildet han har vist av seg selv via media siden han ble kjent. Holdningene hans til kvinner og likestilling er helt forferdelig, og noe som ikke bør tilhøre en av verdens mektigste menn. I tillegg ser jeg han som diskriminerende med tanke på måten han snakker om at han skal stenge ute alle muslimer fra USA, og hele ideen om muren i Mexico, altså… Virkelig? Jeg synes han virker litt kort, og i hvert fall korttenkt. Flink businessmann, ja, men som politiker, president og menneske har jeg lite til overs for han på grunn av holdningene han har til en del temaer jeg ser på som veldig viktige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg