JEG BLE DITCHET FOR TINDER-DATE

Det er mandag og klart for en nye uke! Jeg skulle ønske jeg var like klar og motivert som det høres ut som om jeg er i den setningen, men det er jeg overhodet ikke. Jeg skulle veldig gjerne ha ligget i sengen min i noen timer til, for så å ha en rolig start på dagen. Dessverre går ikke det, og det er bare å komme seg opp og starte den nye uken med en positiv holdning (hehehe). 

Jeg er litt trøttere enn vanlig, rett og slett fordi det var så koselig i går kveld. Det var full leilighet som vanlig, men nå er det bare kos fordi jeg er hjemme alene, noe jeg hater. Jeg har fått Michelle til å sove hos meg, og i tillegg kom Rebecca i går kveld så det ble en skikkelig sleepover. Petter og Marte var også på besøk, så det ble en sen kveld med film og veldig mye godteri. Heldigvis var vi mange, for midt i hyggen dro plutselig en av de på Tinder-date! Veldig spontant og morsomt, men det hadde vært så kjipt om jeg ble sittende igjen alene. Jeg synes det er så koselig at PH-vennene og de gamle vennene mine går så godt overens ❤  Det er skikkelig hyggelig at vi alle kan henge sammen sånn. Det gjør meg glad!

8 kommentarer

Siste innlegg