JEG GRÅT HELE VEIEN HJEM

I dag er jeg egentlig veldig glad! Da jeg stod på jobb i går fikk jeg plutselig opp masse meldinger fra gruppechatten hvor en venninne tagget meg. Jeg ble selvfølgelig nysgjerrig, og da jeg klikket meg inn i chatten ble jeg så glad! Harry Styles har utvidet turneen sin og kommer til Norge! Ja, jeg er en crazy fangirl og jeg har ingen planer om å unnskylde det, haha, Jeg ble skikkelig glad helt til jeg så at det ikke er før i mars 2018, men altså det er bedre enn ingenting.

Jeg var selvfølgelig på konserten da One Direction besøkte Norge sist, og jeg døde nesten da jeg så Harry. Herregud, den mannen er så flott og for en stemme han har. Jeg ble jo dødsforelsket. Dette er litt flaut å innrømme, men jeg gråt faktisk hele veien hjem fordi jeg ble så lei meg av tanken på at jeg aldri skulle få se han igjen, haha. Okei, det er faktisk skikkelig flaut å innrømme, men da var det gjort. 

Nå lever jeg fortsatt på lykkerusen jeg fikk fra den meldingen, og er superklar for å henge med verdens beste jobbjenter i kveld ❤

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg