KULA GIKK I BAKKEN

Kvelden i går var så utrolig bra! Det var finale på Paradise Hotel, og det skulle selvfølgelig feires med finalefest. Vi startet med å samle nesten alle jentene (pluss Morten og Kevin selvfølgelig) hjemme hos oss for et lite vors. Det var skikkelig koselig, og det var så moro å se hvor fine alle sammen var. Herregud for noen fine folk det har vært med i årets sesong. Jeg kan ikke si nok ganger hvor glad jeg er for at jeg var med i akkurat denne sesongen med de fine menneskene her!

Vi så selvfølgelig finalen på storskjerm, og det var kanskje en del som ble overrasket over resultatet. Det at Martine slapp kulen har selvfølgelig skapt reaksjoner, men jeg synes igjen det er helt utrolig hvor mye folk henger seg opp i dette. Ja, det var dårlig gjort. Det må jeg innrømme at jeg synes selv, og jeg ga uttrykk for det i selve finalen så å si noe annet nå er bare dumt. I mine øyne var Kevin den mest verdige vinneren av alle gjennom hele sesongen, så han hadde selvfølgelig fortjent en del av de pengene. Allikevel synes jeg ikke det er greit å se hvor mange stygge tilbakemeldinger Martine får. Spre kjærlighet, ikke hat ❤ Det er faktisk en del av spillet, så sånn er det bare. Hun gjorde det hun mente var best for seg selv, og ingen kan si nå hva de ville gjort eller ikke gjort før de eventuelt står der selv.

Jeg må også si hvor utrolig stolt jeg er av finaleparene! Jeg klarte ikke slutte å smile da jeg stod med juryen og så de sitte der sammen, så utrolig fine! De har jobbet så hardt alle fire, og det er virkelig fortjent. Jeg mente hvert eneste ord jeg sa da jeg gikk for å stille meg bak Sofie og Morten. De ble utpekt som de største spillerne og sett på som en trussel, men allikevel klarte de seg så bra og klarte i tillegg å gjøre så mye for de rundt seg! Altså, jeg holdt på å sprekke av stolthet!

Selvfølgelig er jeg stolt av meg selv også. Jeg kom så nære en finale man kan komme uten å faktisk stå i den, og selv om det var skikkelig surt å ryke på selve finaledagen er jeg stolt. Jeg avsluttet en skikkelig bra sesong med min fine partner og en tredjeplass på Paradise Hotel! Det er faktisk helt sykt, og jeg føler at jeg har klart meg skikkelig bra. Nå er alt over og det er skikkelig rart… 

21 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med den, Andrea. Kevin fortjente dette mer enn alle. Da har ihvertfall vi fått svaret på hvorfor Martine Lunde aldri er med noen av PH-jentene. Har en teori om at dere kanskje ikke har så mye til overs for henne som dere sier dere har… uansett, jeg heide egentlig på deg pg Kevin. Synd det ikke ble❤️

    2. Fine ord, Andrea! Helt enig at Kevin fortjente halvparten av de pengene, og det var skikkelig råttent gjort av Martine å slippe kula. Samtidig så er det jo et spill, og jeg tror alle som ser på blir altfor avhengig og går så inn i programmet at de glemmer at det nettopp er kun et spill. Dette har virkelig vært verdens beste sesong av PH, med så mange fine mennesker. Var så glad når de tre siste parene var alle de jeg har heiet på fra starten av. Tusen takk for en fin sesong!! Til slutt vil jeg bare si at du ser SMASHING ut <3

    3. Var ikke Martine, Aleks og Isabelle bedt på vors til dere?
      Forresten, hvorfor synes du Kevin fortjente det mer enn andre? Han har hatt avtaler med både deg, Henote, Sofie og Teele, og han har dolket blant andre Sofie og Henote i ryggen. Det er jo åpenbart at alt dette har funket, ettersom det tok ham helt til finalen, men Martine har spilt mye bedre. Hun tok seg helt til finalen uten å dolke noen i ryggen, til tross for at du jobbet hardt for å svekke henne, så forstår ikke hva du mener med at Kevin fortjente det mest av alle?

    4. Jeg digger Martine, hun var genuint god gjennom hele oppholdet og spilte spillet bra! Kanskje ikke så rart at hun slapp kulen når hun mistenkte at Kevin ville gjøre det samme. Dere alle var gode, men martine er storfavoritten til folk flest <3

    5. Digget også Martine gjennom hele oppholdet og hun var genuint god og snill samtidig som smart når hun måtte tenke på seg selv og ikke hadde noen valg.
      Det at hun slapp kula og valgte og dele med de TO personene som hun var mest glad i fikk meg bare til å bli enda mer imponert, om noen kaller hun gjerrig kan de ikke skjønne hva det betyr isåfall. Altså hun valgte og dele med to stk og ikke 1 som hun ville om hun ikke valgte det, så hun valgte MINDRE penger til seg selv og heller gi til de to som betyde mest for henne, det er stort. Dronningen av Paradise hotel uten tvil.

    6. så vakre dere er alle sammen 🙂 Martine Lunde er en fin jente, men synes ikke hun fortjente og vinne mer enn Sofie og Morten ,og synes synd på Kevin når hun slapp kula,men gjort er gjort,ingen grunn for og være bitter så lenge etterpå 🙂

    7. Kaja: Jo, Isabelle og Martine var invitert, men de kom ikke <3 Vi inviterte selvfølgelig alle jentene på vors, det er ikke sånn at vi utelater noen.

      Det var ganske tydelig under finalen i går at nesten hele hotellet mente Kevin burde vinne. Hadde ikke Sofie stått i den finalen hadde jeg stemt på Kevin uansett hvem han stod med og det gjorde mange. Jeg mener han fortjener det mest av alle fordi han var alltid der for meg og de andre om vi trengte det. Han er tvers igjennom herlig og god, og han var den som lagde desidert best liv på hotellet! I tillegg var han en skikkelig god spiller. Han klarte oppdrag, hadde alltid flere jenter han kunne spille på og stod faktisk trygt gjennom hele oppholdet. Det er det ingen andre som kan si, og blant annet derfor mener jeg han fortjente det mest av alle. Martine Lunde dolket for eksempel Sofie i ryggen da hun satt igang planen om å sende henne ut. Hun gjorde det samme da hun sendte ut sine nærmeste i finaleuken, så det å si at hun aldri har dolket noen i ryggen er feil. Det har de begge gjort, men for å komme lengst mulig selv om sånn er det på PH.

    8. Jeg er så skuffet over martine lunde. Lei meg rett og slett. Fordi hun kastet kulen. Kevin fortjent pengene. Jeg heiet på martine lunde gjennom hele paradise sesongen men nå vet jeg ikke hva jeg synes…… er så skuffet over dette. Synes synd på Kevin.

    9. Jeg må bare få si.. du og sofie er så sunne forbilder. Helt normale, flotte og smarte jenter. Utseende messig er dere naturlig med flotte kropper ! det finnes altfor mange bloggere som er syltynne og oppererer seg. synes dere er noen flotte forbilder og jeg blir oppriktig glad når jeg ser sofie legger ut bikini bilder med en sunn og flott kropp! Hun er jo den flotteste av dem alle i bikini på blogg listen. Og du? samme med deg. flotte, sterke og helt normale jenter 😀 GODE forbilder!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg