JEG HAR KJÆRLIGHETSSORG

Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg skikkelig kjærlighetssorg om dagen. Det er så trist, og jeg har helt seriøst litt vondt i hjertet mitt. Jeg savner tiden i Mexico så utrolig mye, og det er like før jeg begynner å gråte når jeg hører sanger som minner meg om tiden der. Jeg sitter virkelig igjen med kun gode minner, og det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. 

Det er ikke nødvendigvis alt som skjedde inne på hotellet som gjør at jeg sitter igjen med denne følelsen, men alt som skjedde rundt. Da vi dro til Trondheim var jeg på Gardermoen for første gang siden vi dro til Mexico, og jeg ble nesten litt lei meg. Jeg ble tatt rett tilbake til den natten vi fem starterjentene reise ned til Nord-Amerika. Alle var så spent. Det var egentlig ingen av oss som kjente hverandre, men vi endte opp med å ha en utrolig fin tur! Etter å ha tilbragt noen dager på utsiden tullet vi med at vi bare skulle bli igjen på det hotellet fordi vi var på en morsom jentetur. Jeg husker da vi spilte inn introene, og tilbragte en hel dag sammen på et kjempefint feriehus i sola! Vi har fått oppleve så utrolig mye morsomt, som kanskje ikke så mange andre får og jeg savner alt sammen.

Jeg savner jentene. jeg savner tiden før vi sjekket inn. Jeg savner å ha alle disse menneskene rundt meg. Jeg savner å ha null forpliktelser og leve et luksusliv på et fantastisk hotell i strålende sol i Mexico. Jeg savner absolutt alt, og det som gjør at jeg savner dette så mye er at jeg vet at jeg aldri får oppleve det samme igjen. Dette var virkelig once in a lifetime, og akkurat nå vil jeg bare spole tiden tilbake og oppleve alt en gang til!

6 kommentarer
    1. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne være med på Paradise Hotel, men jeg går et prestisjestudie i Norge som gjør det svært vanskelig for meg å delta i et slikt program. Det er rett og slett veldig lite akseptert. 🙁

    2. Tror du valgte riktig sesong, gitt!
      Har jo sett tidligere sesonger der deltakere nekter å prate sammen på finalefesten og er i skikkelig krig! haha!
      Noe jeg også er veldig fan av at dere har klart i år, er å skille KLART mellom spill og virkelighet. Om en vil kaste noen ut av hotellet betyr det ikke at man ikke kan være venner på utsiden for å si det sånn 🙂
      Synes du gjør en veldig god figur på hotellet, Andrea!
      Ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg