JEG HAR SETT FREM TIL DETTE LENGE

I går hadde vi en så fin dag! Etter å ha spist oss alt for mette på taco dro vi en tur innom hotellet og freshet oss opp litt. Vi dro videre ut på et skikkelig hyggelig sted som heter Søstrene Karlsen og ligger på Solsiden. Det var utrolig god stemning, og helt sinnssykt gode drinker! Jeg ble hekta på mango daiquirien deres. Den var så god! Vi ble sittende en god stund og bare kose oss så vi fikk en veldig fin avslutning på en slitsom dag. 

Nå er vi klare for en ny dag i Trondheim by, og det står masse på planen. Vi skal ut på sightseeing fordi jeg vil være skikkelig turist og få med meg alle de tingene som innbyggerne her sikkert ikke legger merke til lenger. Det er i hvert fall sånn med meg og ting som er “verdt å se” i Oslo. Jeg har blitt vant med at det er der, så det er ikke like spesielt lenger. Vi skal også noe som jeg gleder meg skikkelig mye til! Klokken halv fire skal vi nemlig på RBK-kamp! Det er dette jeg har sett mest frem til med hele turen. Jeg er en seriøs Rosenborg-fan, og det har jeg vært siden jeg begynte å interessere meg for fotball for mange år siden. Det er kanskje rart at Larviks-jenta er fan av en trøndersk fotballklubb, men det ble bare sånn da jeg begynte å like fotball. Jeg har kun vært på Lerkendal en gang tidligere, og da tapte RBK 5-2 for Sandefjord i cupen, så det var ikke veldig moro… I dag håper jeg på topp stemning, festfotball og tre poeng mot Lillestrøm!

Nå skal vi ut og kose oss i sola. Jeg håper alle sammen får en super lørdag og nyter dagen hva enn dere skal!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg