TRIKKE-FLYTTING

God morgen, verdens beste lesere ❤ 

Nå sitter jeg foran sminkebordet mitt og koser meg med morgenkaffe og Friends. Denne tiden på morgenen før jeg går ut av leiligheten er så fin. Jeg er heldigvis litt bedre, og prøver meg tilbake på jobb i dag! Jeg blir så utrolig rastløs av å være syk, så jeg håper formen holder seg så jeg kan komme meg tilbake til hverdagen. Jeg har veldig mye jeg må få gjort de neste dagene, så det er egentlig ikke snakk om å være for syk til noe som helst! 

Etter jobb i dag skal jeg pakke ned det aller meste av mine ting i leiligheten, inkludert hele soverommet mitt. Det er litt av en jobb, men jeg må bare begynne. Min fine pappa skal komme til Oslo på søndag og hjelpe meg med flyttingen, men jeg tenker å prøve meg på litt trikke-flytting før det. Hva er trikke-flytting? Godt spørsmål, haha. Det er egentlig bare det at jeg skal prøve å få flyttet så mye som mulig av ting som søppelsekker, esker og kofferter med trikken så det tar kortest mulig tid på søndag! Jeg vil jo helst bo der allerede nå, men sengen får jeg ikke med meg før på søndag uansett. Jeg kan i det minste begynne å brette klær inn i klesskapet, henge opp jakker og andre småting hvis jeg får med meg litt av flyttelasset på trikken. Det får bare bli noen turer frem og tilbake, men det går bra! Såpass gira er jeg på å bli ferdig med denne flyttejobben!

 

4 kommentarer

Siste innlegg