KVELDENS PARSEREMONI

Hei, alle fine <3

I dag har jeg og Sofie vært på byvandring. Hun har omtrent bodd hos meg den siste tiden, og det er så koselig. Vi kan snakke om ting som vi ikke kan snakke med noen andre om, særlig når det kommer til PH. Jeg er så glad for at vi deltagere har hverandre, for det er faktisk umulig for noen som ikke har vært der å forstå hvordan det var og hvordan det er nå. Jeg føler det er viktig å bruke tiden nå til å være sammen, plutselig forandrer ting seg og når sesongen er over går man nok fort tilbake til sitt “eget” liv.

I dette øyeblikk sitter jeg i sofaen hos noen venner. Vi har hatt et lite surpriseparty for vår kjære venn Thomas! Skikkelig barnebursdag med kake og brus, haha. Det er koselig. Nå sitter vi egentlig bare og venter på ukens siste episode av Paradise Hotel. Det er parseremoni i kveld, og jeg og Sofie angret bittert på gårsdagens valg. Nå har vi null kontroll over utfallet på seremonien, og det er kjempeskummelt. Hvem kommer til å ryke? Dette blir så spennende, dere må virkelig følge med!


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg