BLACK FRIDAY

Black friday! Jeg skal bruke dagen på jobb, men heldigvis ikke helt enda. Først skal jeg møte Marte på Majorstuen hvor vi skal utforske disse fantastiske tilbudene. Jeg har null kroner å bruke på shopping, så det blir ikke veldig spennende. Uansett så synes jeg det er skikkelig unødvendig å ha Black Friday i Norge. Vi har jo ikke feiret Thanksgiving, og i tillegg er tilbudene bare småtteri i forhold til den ekte svarte fredagen i USA.

Jeg må egentlig gå ut døren om ti minutter, men akkurat nå ligger jeg i sengen min og ser på svenske Paradise Hotel. Det er sååå moro. Jeg elsker Paradise Hotel. Nå har de seriøst rap battle, og det er så sinnssykt underholdende.  Jeg må bare se hvem som vinner… Så kan jeg dra!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg