VLOG / SØRLANDET & HYTTETUR

God morgen og ikke minst, god lille julaften! Jeg håper samtlige sitter benket foran tv-skjermen i julepysj eller er ute og går på skitur i finværet. Okei, egentlig håper jeg alle sitter med mobilen i hånda eller dataen på fanget slik at dere kan se vår nye YouTube-video. Woho! Vi vlogget gjennom hele turen min på Sørlandet, helt fra jeg satt meg i bilen på Kjevik og frem til jeg var tilbake på samme plass for å ta flyet hjem igjen.

Bli med oss, Einar og Marius på curling, sightseeing og julefest. Morten og jeg drar på hytta hvor jeg skal gå på ski for første gang på sikkert ti år og mye annet moro. Jeg blir blant annet skikkelig gretten på et tidspunkt, selvfølgelig av helt idiotiske grunner haha. Moro! Se videoen HER og husk å abonnere på kanalen vår.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg