VINN 2000,- Å HANDLE FOR HOS STORMBERG

Reklame | Stormberg

KODEN Andrea-10 GIR 10% EKSTRA RABATT PÅ SALGET HOS STORMBERG

Ut på tur, aldri sur. I hvert fall ikke med pepperkaker og solbærtoddy i sekken. Jeg synes høsten er den deiligste tiden på året, kanskje spesielt når det kommer til å gå tur. Det er så friskt og deilig! Selv om vinden kan være ganske sur… Men det gjør ikke noe så lenge man kler seg godt, eller hva sier dere?

Stormberg har alt du trenger til tur og de kjører selvfølgelig Black Friday! Hvis du trenger å oppdatere, oppgradere eller fylle på i tur-garderoben er dette dagen å gjøre det på. En ting som er kjekk å vite, kanskje særlig når du handler på nett, er at Stormberg har 100 dagers åpent kjøp så du kan trygt få varene hjem og prøve de på. Hvis ikke de passer er det bare å sende de i retur, ingen hast. Du kan få prøvd i ro og fred.

 Personlig bruker jeg ofte Black Friday til å kjøpe julegaver og hvis du bestiller julegaver hos Stormberg kan du velge å få med en digital byttelapp! Alle julegaver kan byttes i hele januar 🌟

Da vi var på hytta forrige uke gikk vi tur begge dagene og jeg frøs ikke ett sekund, selv om gradestokken viste minusgrader og vinden var iskald. Jeg var kledd i Stormberg far topp til tå og var selvfølgelig like fornøyd som jeg alltid er i turtøyet deres. Jeg har et sett derfra som jeg brukte masse på tur i sommer, og nå har jeg fått turtøy til høst og vinter også 😍

Dere finner luen min her. Jakken jeg har på meg er Trysil vattert jakke, og den er faktisk utviklet for bruk i nettopp høst- og vinterhalvåret! Jakken er vindtett og vantett, har vannavstøtende glidelåser og er så myk og god. Dere finner den her.

Buksen er selvfølgelig matchende, haha. Det er Trysil vattert bukse og den har de samme egenskapene som jakken. Den har borrelåsjustering nederst på beina så du kan gjøre at den ser ut slik du liker det, og den har beltehemper! Dere finner den her.

Jeg synes settet er så fint og det holdt meg god og varm, selv i den iskalde vinden og minusgrader. Så er det godt med en god og varm ullgenser under. Dere finner genseren jeg har på meg her 🙂

KONKURRANSE

Stormberg er gavmilde i dag, folkens! På min Instagramkonto @andreasveinsdottir kan dere nå vinne et et gavekort på 2000,- i nettbutikken til Stormberg! For den summen får du masse fint så sjekk det ut og meld dere på ☺️

Vi vet vel alle at det beste med å gå tur… Det er å komme tilbake til hytta, hoppe inn i noe deilig ullundertøy, rigge til litt kos utendørs, kanksje fyre opp i en bålpanne og steke noen sveler. Ah, så deilig! Hyttelivet altså.

Stormberg har selvfølgelig alt man trenger til det også 😉 Jeg elsker å gå rundt i ullundertøy med en stor og deilig jakke over, ikke noe annet. Det er så deilig det.

Denne rosa jakken har blitt en favoritt hos meg. Jakken heter Lyberg og den er like fin på tur i skogen som på handletur i byen. Den er vindtett og vattert med avtagbar hette og refleks på logoen. Dere finner den her på Black Friday salget til Stormberg.

Luen og ullundertøyet er også fra Stormberg. Ullundertøyet er helt normalt i størrelsen, og det er så digg at genseren har en liten hals med glidelås. Alt finner dere på Stormberg sin nettside 🌟

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg