VIL DU TJENE PENGER PÅ Å SI MENINGEN DIN?

Reklame | Meningstorget

Hallo, fineste dere! Jeg håper alt er bra og at dere begynner å kjenne på det at sommeren nærmer seg. Nå er vi inne i den aller første sommermåneden og det er så deilig 🌸 Noen av dere skal kanskje på ferie i Norge i sommer? Eller kanskje være i hjembyen, men vil kose seg litt ekstra i ferien? Da er det kjekt med litt ekstra feriepenger, synes dere ikke? Jeg liker i hvert fall å kose meg litt ekstra på sommeren 😉

Jeg har nevnt Meningstorget for dere flere ganger før, og jeg nevner det igjen fordi jeg synes det er så utrolig enkelt og greit!

For dere som ikke har hørt om det så er Meningstorget en enkel og trygg side hvor du sparer opp poeng ved å svare på undersøkelser. Poengene kan enten gjøres om til penger og overføres trygt til din bankkonto via PayPal eller gjøres om til gavekort på steder som Zalando, NetOnNet, BikBok og Peppes Pizza for å nevne noen. På den måten kan jo poengene bli en ny bikini, ny sommerkjole eller en middag ute!

Det som også er veldig greit er at du kan sitte å gjøre dette hvor som helst. I lunsjpausen på jobb, når du uansett sitter og scroller gjennom Instagram på kveldstid, på bussen, mens du venter på kjæresten som er treig å badet 😉 Meningstorget er superenkelt, kan gjøres når og hvor som helst og du velger selvfølgelig helt selv hvilke undersøkelser du vil svare på og ikke.

Du registrerer deg helt enkelt på Meningstorget HER og så er du i gang! Det er 18 års aldersgrense.

Det som jeg synes er veldig fint med Meningstorget er jo at du som forbruker får en mulighet til å gi tilbakemeldinger til firmaer. Du sier din ærlige mening og hjelper dem å forbedre seg, samtidig som du tjener litt ekstra penger til sommerkosen. Det er jo helt perfekt!

Så nå er det bare å mene i vei, folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg