VIDEOPODDEN EPISODE 2

Herreguuuuud, jeg er så sliten. Oppussingen tar på altså, for en jobb. Nå er vi heldigvis over den verste kneika og maling står for tur. Det gleder jeg meg ufattelig mye til, men det må dessverre drøyes til i morgen  så tapetlimet tørker ordentlig. Spennende sant? Nå skal jeg kose meg med en skikkelig digg indisk middag, film og ha kjærestetid før vi fortsetter i morgen.

Det dere kan få lov å kose dere med i kveld er videopodden episode 2! Hvis ikke du har sett episode en så kan du se den her, men det er ingen sammenheng så du kan også starte rett på denne. Morten og jeg snakker om uken som gikk, forteller hvor pappa har flyttet og leker fuck, marry, kill med kjendiser på forsiden av se og hør, hehe. Det er ganske morsomt og jeg er totalt håpløs i starten så hold ut 😂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg