VI SKAL PÅ VISNING

Da dette bildet ble tatt hadde jeg aldri trodd at vi skulle være inne i en samboer-prosess tre måneder senere. Det var liksom langt fremme i tid. Vi hadde akkurat kommet hjem fra Love Island og ante ikke hvordan fremtiden ville se ut. Heldigvis gikk alt utrolig bra og nå leter vi etter et hjem vi kan kalle for vårt. Ikke noe mer fly og tog for å kunne se hverandre og tilbringe tid sammen. Det blir byttet ut med frokost sammen og luksusen å kunne våkne og legge seg sammen hver eneste dag.

Jeg fortalte dere at jeg måtte dra litt plutselig til Sørlandet. Det er fordi vi skal på visning i dag! Det er så spennende at ting begynner å skje på ordentlig. Da jeg var i Berlin sendte Morten meg linken til en helt nydelig leilighet som jeg i mine øyne allerede kaller for mitt hjem, haha. Jeg bestilte flybillett til Sørlandet med en gang fordi den vil jeg virkelig ha. Åh, jeg kommer til å bli så skuffa om vi ikke får den… Men hallo, hvor stor en sannsynligheten for å få leiligheten man ønsker seg på første forsøk egentlig? Haha, nei jeg må nok forberede meg på at det kanskje ikke blir den, men uansett så gleder jeg meg veldig mye til å dra på vår første visning sammen!

Det er godt jeg ikke skal dra alene. Jeg hadde bare sett på sånn “åh, her var det fine farger på veggene” og “wii, stort garderobeskap som følger med”, haha. Det er fint med noen som tenker på ting som trykk i vasken og sånne lure ting. Ahhh, jeg er så spent! Nå skal vi faktisk sette oss i bilen ganske så snart og kjøre mot Kristiansand! Ønsk oss lykke til og kryss alt av fingre og tær.

Synes dere forresten det er gøy med litt updates under boligjakt-prosessen? I så fall kan jeg bli litt flinkere til å dele angående det både her på bloggen og på andre sosiale medier <3 Let me know!

 

20 kommentarer

Siste innlegg