VI SELGER LEILIGHETEN

Reklame | annonselenker Nelly

BLAZER HER / BUKSE HER

Morten og jeg har bestemt oss for å selge vår fine leilighet! Det er faktisk med et ganske tungt hjerte at denne nå ligger ute for salg, men samtidig utrolig gøy å se hvor fin den er nå sammenlignet med da vi kjøpte den for litt over et år siden. Ja, tenk det er faktisk bare et år siden vi flyttet inn. Tiden har flydd og denne leiligheten kommer alltid til å være spesiell for meg fordi det var min første leilighet, vår leilighet og vi har gjort den til vår helt egen og lagt ned så mange arbeidstimer her. Det blir skikkelig rart å flytte herfra, men Morten og jeg ble enige om at det var på tide å ta farvell med denne leiligheten og gå videre til et nytt kapittel.

Ta gjerne en titt på Finn-annonse HER hvis du er på utkikk etter et nydelig sentrumsnært hjem med turområde rett utenfor døren, eller om du bare er nysgjerrig 😀

 

Se få fin den har blitt! Herregud, dette er mye tristere enn hva jeg trodde det skulle bli..

33 kommentarer

Siste innlegg