VI REISER IKKE TIL KØBENHAVN

Reklame | annonselenker Indiska og Nelly

GENSER HER – SKJØRT HER – BOOTS HER

Ahhhh, dere… Det er bare noen timer til Morten og jeg skulle satt oss på flyet til København for en etterlengtet kjærestetur (okei, løpetur). Vi skulle ha en langhelg i København, hovedsakelig fordi Morten skulle løpe København halvmaraton på søndag, men også for å kose oss. Vo hadde booket bord på deilige restauranter, avtalt å møte venner og familie.. Jeg hadde en liste over noen deilige butikker jeg skulle ture innom, altså hva er det med danskene og klær? Det er så mange kule danske merker! Men ja, dette får vi ta en annen gang.

Dessverre har sykdom i hjemmet gjort at den turen måtte avlyses. Vi bestemte oss allerede på onsdag, da jeg begynte å bli frisk. Da begynte nemlig Morten å harke. Typisk! Jeg blir alltid syk først, så når jeg blir frisk er det hans tur til å bli syk haha.

Heldigvis hadde ikke vennene mine her hjemme lagt for store planer så det blir en koselig helg uansett, men hallo… Første kjærestetur på to år. Ingenting slår det 😅 Ikke en gang byvandring og cafékos i hovedstaden, men det er en ganske god nummer to. Jeg må jo får brukt antrekkene jeg hadde planlagt til København, haha.

Håper dere har noen hyggelige planer i helgen, så blogges vi plutselig igjen! Nyt 🤍

0 kommentarer

Siste innlegg