VI HAR REIST TIL…

Hei, fineste lesere! Jeg håper dere har hatt en fin start på uken. Jeg skal være helt ærlig med dere og si at jeg har hatt en skikkelig blåmandag, haha.

Jeg startet dagen med å forsove meg en time så jeg var stuptrøtt, rakk ikke spise frokost og heller ikke å drikke den livsviktige kaffekoppen jeg trenger hver morgen. Jeg rakk selvfølgelig heller ikke å vaske håret, så jeg har gått rundt med flere kilo tørrshampo i håret og det klør så forbaska mye. Jeg kjøpte ski som kostet noen tusen mer enn hva jeg hadde beregnet å bruke (man trenger tydeligvis bindinger, staver og skisko også) og klarte å skli på isen og lande rett på rumpestumpen i det vi endelig hadde kommet oss hjem. Blæææh. Det er bare småting, men når man allerede har en dårlig dag så er det utrolig irriterende når det bare baller på seg.

Heldigvis fikk Morten en strålende idé så vi pakket hver vår vag, dro innom butikken og handlet inn masse digg før vi satt oss i bilen. Nå befinner vi oss på hytta og mandagen er plutselig ti hakk bedre. Vi kom opp, lasset av tingene og gikk rett ut for å trekke litt frisk luft.

I skrivende øyeblikk sitter jeg i mitt nye ullundertøy (som de forresten glemte å fjerne alarmen på i butikken…. bare sånn for å legge til mer på den blåmandag-lista), Morten står og lager lasagne på kjøkkenet og jeg koser meg med bloggen og julebrus. Åh, livet er jo egentlig så veldig fint! Det er vel derfor det er så lett å klage over små bagateller som en blåmandag her og der 😉

 

6 kommentarer

Siste innlegg