VI DRO PÅ CURLINGDATE

God søndag kveld, fininger! Nå er Morten og jeg faktisk på date i Lyngdal. Vi planla en skikkelig datenight i går, men jeg er ikke helt i form og med reising, shopping og curlingdate ble det litt mye så vi byttet ut restaurant med sofaen og hjemmelaget pizza. Det var superdigg, men nå tar vi igjen det tapte og er ute for å spise noe ordentlig digg.

Jeg håper dere har en super søndagskveld! Hvis dere leter etter noe å se på kan dere se mitt siste serietips her eller se vår siste Youtube-video! Jeg nevnte det for dere i stad, i går dro Morten og jeg på curlingdate! Det var Morten sitt forslag og jeg synes det var en ganske god idé fordi jeg hadde faktisk aldri prøvd det før. For å være ærlig har tanken om at man kan spille curling aldri slått meg før dette, haha. Så vi dro til Idda Arena og hadde curlingdate/curlingkamp.

Se hvordan det gikk HER og husk å abonnere på kanalen vår HER <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg