VET DERE DETTE OM MEG?

🌸 Jeg er veldig lite glad i fargen lilla… Det finnes noen fine lilla-farger og jeg har faktisk ett plagg (tror jeg) i en slags rosa-/lillatona, men på generelt grunnlag er jeg veldig lite glad i den fargen.

🌸 Før klarte jeg ikke kvitte meg med noe som helst fordi jeg fikk dårlig samvittighet. “Ånei, den fikk jeg av den og den” eller “ånei, den kjolen brukte jeg da det og det skjedde”. Heldigvis har jeg skjerpet meg de siste årene og nå er jeg dronningen av å rydde i ting.

🌸 Apropos punktet over her… Da Morten og jeg flyttet sammen hadde han helt utrolig mye ting. Det var mye småting, altså jeg husker nesten ikke hva det var en gang. Jeg var veldig streng og sa at her må du kvitte deg med sånn cirka halvparten, hehe. Det høres slemt ut, men det var ikke det altså. Han endte faktisk opp med å kvitte seg med nesten alt fordi det var ubrukelige ting han omtrent ikke visste at han hadde.

🌸 Da jeg ventet på å komme inn på Love Island hadde jeg ikke tilgang på verken telefon, PC eller sosiale medier generelt. Alle bodde helt alene på forskjellige hotell. En av de siste dagene før jeg skulle sjekke inn i villaen oppdaget jeg at det stod en PC i lobbyen til hotellet og satt meg livredd ned foran den, logget inn på Facebook og snakket med vennene mine og søsteren min haha. Det var sååå skummelt, men jeg fikk jo sett alle deltakerne som skulle være med da. Jeg husker jeg sendte bilde av Morten og bare “han her var kjekk da”, men så fikk jeg en advarsel om å holde meg unna han og la han i glemmeboka i en ukes tid 😉

🌸 I løpet av barndommen min hadde vi flere katter, et par hunder, kaniner, mus, dverghamster, hamster (tror jeg) og en del kuer, griser og høner i tillegg da vi bodde på gård. Jeg husker at det var veldig rart å flytte til Oslo og plutselig ikke ha dyr rundt meg fordi jeg var jo ikke vandt med å bo uten dyr, haha.

🌸 Da jeg gikk på videregående bestemte jeg meg for å farge håret mitt brunt hjemme, men angret samme uke og fikk en blivende frisør-venn til å bleike håret tilbake til blondt hjemme. Vi bleket det vel sånn fire ganger på noen dager og det resulterte selvfølgelig i at jeg ikke hadde hår igjen. Det var en ulldott som ikke kunne røres fordi i det man tok på det falt det hår av, så ikke gjør den feilen.

🌸 Jeg var faktisk på intervju til Paradise Hotel året før jeg var med. Da kom jeg helt til slutten og var faktisk reserve i tilfelle noen trakk seg. Heldigvis gjorde ingen det og jeg fikk bli med i den sesongen jeg hørte hjemme i.

🌸 Da lillesøsteren min og jeg var små skulle vi til fotografen. Begge hadde fått musefletter for anledningen, men jeg ville antakeligvis ikke dele rampelyset og klipte rett og slett av den ene fletten hennes, haha. Hvem gjør sånt??? Stakkars jenta endte opp med en rar liten tutt på hodet i stede for to søte fletter.

🌸 Jeg blir skikkelig fort sliten av folk. Selv om jeg har det utrolig koselig når ting skjer, så blir jeg veldig sliten etterpå og trenger noen dager uten mennesker hvor jeg bare gjør mine egne ting.

🌸 Jeg elsker potet, alt av og med potet. Vanlig kokte poteter, saltbakte poteter, fløtegratinerte poteter, chips, stekte poteter, bakte poteter, aaaalt.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hahaha, du er ikke alene! Jeg klippet også håret til ene lillesøstra da jeg var lita + mitt eget 😂😂 Stakkars som skulle ha Pocahontas hår. Drepte den drømmen da jeg tvingte jenta 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg