VÅRT NYE SPISEBORD

Haha, jeg ser nå at jeg kanskje burde ryddet bort det som falt av buketten da jeg satt den sammen, og kanskje posen med hundemat som ligger under bordet før jeg tok bilder 😂 Vel, vel.

Vi har fått nytt spisebord, endelig! Det er dette som skulle blitt levert 3. desember, men som ble forsinket. I slutten av januar kom det endelig og jeg er så fornøyd. Det ble ordentlig bra med et rundt bord og jeg elsker fargen på det. Det kom med en ileggsplate så vi kan utvide det hvis vi skal ha flere gjester. Helt perfekt!

Bordet er fra Rowico. Jeg tror det heter Filippa og vi kjøpte det fra Møbelringen.

Se så fin bordplaten er!

Jeg elsker det og er så fornøyd. Nå har jeg faktisk funnet nye spisestoler også. De vi har nå var bare midlertidige så jeg skal selge de når de nye kommer. Det blir sykt fint. Gleder meg til å vise dere!

11 kommentarer

Siste innlegg