VÅRFARGER I FOKUS

Reklame | Ellos

Hei, fine dere! Jeg håper dere har hatt en fin start på uken. Er bare jeg som går rundt og venter på våren? Jeg er så gira og klarer nesten ikke vente til snøen smelter ordentlig og man begynner å kjenne varmen fra vårsola. Vel, vel, vi må nok vente enda litt til. I mellomtiden kan vi gjøre andre morsomme ting som for eksempel å unne oss noe nytt til garderoben.

Som dere sikkert har fått med dere har jeg blitt ganske glad i Ellos og nå har de fått inn masse fint til sin egen kolleksjon, Ellos Collection. Selv om det ikke er vår helt enda så har jeg begynt å legge vårfarger, eller farger generelt i handlekurven. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter i kategoriene topper og jeans fra Ellos Collection som dere finner HER.

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL ELLOS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg