UTFLUKT OG DÅRLIG TID

Reklame | Lapoint - sponset tur / annonselenke Nelly

KJOLE HER (99,-)

God morgen, mine kjære lesere! Nå er klokken snart ni her på Sri Lanka og vi har store planer for dagen. I dag er det fridag fra surfingen, men Lapoint har flere aktiviteter man kan melde seg opp til å være med på. En av de aktivitetene er en heldagstur til regnskogen!

Vi har lyst til å oppleve mest mulig i løpet av tiden vår her og meldte oss opp med en gang muligheten kom. Det er en guidet tur gjennom regnskogen som blant annet innebærer en tur til et «waterfall», altså norsken min går helt i stå her, men det ser i hvert fall utrolig vakkert ut! I tillegg er det masse forskjellige dyr som vi kanskje får sett og bare det å oppleve en regnskog er kult i seg selv.

Turen er ganske lang og det tar tre timer i bil hver vei så vi må komme oss avgårde ganske tidlig. Jeg har pakket med meg en bok og lastet ned podcaster til veien så jeg tror de tre timene kommer til å fly avgårde. Antakeligvis sovner jeg i løpet av den første halvtimen, haha.

Vi har ikke mange dagene igjen her på Sri Lanka nå og jeg tror begge kjente litt på følelsen av å ha dårlig tid i går kveld da vi snakket om alt vi ville rekke. Vi har to dager igjen med surfing og vi vil selvfølgelig få til noen kule surfebilder før vi drar herfra. Det er et hunde-shelter like ved her som vi veldig gjerne vil besøke og det kan kombineres med å besøke et annet sted like ved som hjelper skilpadder. I tillegg har vi flere restaurantanbefalinger vil vil teste og egentlig bare mer tid til å nyte dette vakre stedet.

Det er altså mye å gjøre på noen få dager, men vi satser på å komme oss gjennom alt sammen samtidig som vi klarer å nyte det hele. I dag skal vi i hvert fall nyte for nå står det rundt syv timer uten internett for tur. Vi vlogger selvfølgelig og jeg tar nok med mobilen så jeg kan legge ut litt på story når vi er tilbake på campen.

Jeg håper dere alle får en kjempefin fredag og nyter helgen! Vi blogges senere i dag.

 

2 kommentarer
    1. Herlighet for et par dere er <3 Dere ligner på hverandre, kler hverandre, samme nydelige smil på dere begge. Det stråler lykke og harmoni. Dere er bare så fantastisk naturlig sammen. Jeg blir så glad Andrea for at du ikke lengre må sminke, pynte, hår, hver gang du legger ut bilde. Du ser så fantastisk sunn ut, et godt forbilde for unge, hvor du er bare deg selv. Du er så uendelig vakker uansett "setting" du er i <3 Kos dere så masse og ps! Bruk bloggen, andre kanaler, til å la unge folk være seg selv slik dere er. Et viktig budskap 🙂 God klem fra Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg