UNDERLIVSPLAGENE ER TILBAKE

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE HER (30%) / BUKSE BERSHKA / SKO HER

God morgen! Jeg har akkurat drukket morgenkaffen min og skal stelle meg litt. I dag har jeg en hektisk dag som starter med vaksinering før Sri Lanka-turen på søndag, etterfulgt av trening og deretter skal jeg rett på noe jeg helt skulle vært foruten.

I dag skal jeg nemlig noe som jeg håpet på å slippe å gjøre igjen. Jeg skal tilbake til osteopaten min (som forresten er kjempeflink) for å behandle noen plager som har kommet snikende tilbake. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er stresset over min nåværende situasjon og livet generelt, eller om det sitter i hodet, men underlivsplagene begynner smått å komme tilbake i livet mitt. Det skal i hvert fall ikke gå lenger så da krampene begynte å komme onsdag kveld gikk jeg rett inn og booket en time hos Charlotte på Helsefabrikken som hjalp meg å bli kvitt de i utgangspunktet (til info så er ikke denne behandlingen er sponset, men jeg har fått rabattert behandling tidligere).

Jeg vil si at dette ikke er noe jeg stresser over i det hele tatt. Da jeg var under behandling ville jeg antakeligvis fått panikk, men nå tar jeg det helt med ro. Jeg føler meg frisk, men når jeg kjenner på noe av det samme som jeg har gjort tidligere så vil jeg ikke at det skal bli verre. Derfor bestilte jeg meg en time med en gang.

Jeg har merket et par ting som gjør at jeg tok den avgjørelsen. Her om dagen gjorde det plutselig litt vondt under et samleie, noe det ikke har gjort på veldig lenge. Jeg har vært veldig tissetrengt om dagen, mer enn normalt og jeg har kjent at det har vært litt svie etter samleie de siste gangene. Når jeg kjente små kramper onsdag kveld så tenkte jeg at dette må jeg faktisk ta på alvor. Når det er såpass mange ting som jeg kjenner igjen fra tidligere så tviler jeg på at det er tilfeldig.

Nå er jeg veldig spent på hva Charlotte kommer til å si og hva hun finner ut av. Jeg kjenner at det er litt anspent så det skal nok bli godt å få tøyd litt i bekkenmuskulaturen. Kanskje jeg må ta noen timer til? Jeg vet ikke enda, men uansett så ville jeg bare dele dette med dere. Både fordi jeg tenker det er greit å holde dere oppdatert på vaginisme-/vestibulitt-situasjonen når jeg har vært så åpen i utgangspunktet og for å vise at det ikke trenger å være kritisk selv om man får et lite tilbakefall (hvis det er det dette er). Jeg forteller dere mer når jeg vet mer!

Ønsk meg lykke til <3

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg