UNBOXING: HUDPLEIE OG SMINKE

Reklame | LYKO / alle lenker er annonselenker

Hei, dere! Nå tenkte jeg å gjøre noe skikkelig gøy, nemlig lage et slags unboxing-innlegg, bare uten video. Jeg er ikke så glad i video, som mange av dere vet, og synes det er mye morsommere å ta kule bilder! Mange har spurt om jeg kan lage en unboxing-video, så dette blir mitt svar på det hihi. I dag skal jeg pakke ut noen veldig flotte produkter fra LYKO sammen med dere!

Jeg har bestilt Micellar Cleansing Water og Tissue Mask Moisture Bomb ansiktsmaske fra Garnier. En ansiktskrubb fra Ole Henriksen. Favorittmaskaraen Volume million lashes, en fantastisk fin leppestift og et matt bronzing pudder fra MAC.

Denne skrubben, og produktene fra Ole Henriksen generelt, har jeg hatt lyst til å teste ut lenge. Jeg har hørt utrolig mye bra om de, men av en eller annen grunn har det bare blitt med tanken. Nå har jeg endelig fått bestilt skrubben og skal lure inn denne i hudpleierutinen min.

Skrubben finner dere HER.

Jeg har vært på leting etter et matt solpudder jeg liker lenge. Det jeg har brukt tidligere er jeg skikkelig lei av og jeg tror nesten det har gått ut på dato, haha. Det er med andre ord veldig gammelt så nå var det virkelig på tide med et nytt! Dette er fantastisk fint. Helt perfekt farge til huden min og så matt og deilig.

Dere finner pudderet HER.

Dette er mine veske-produkter som alltid skal være med fremover!

Leppestift i fargen Velvet Teddy. Det var faktisk Marte, bestevenninnen min, som hadde på seg denne på 17. mai og jeg bestilte helt lik haha. Den er så fin og dere finner den HER.

Se så fin fargen er på! Så er det jo veldig kjekt at pudderet også har speil 🙂

Denne maskaraen har jeg brukt i mange, mange år. Nå skal det sies at jeg bytter mellom sånn tre-fire forskjellige maskarer, men denne er med nesten annenhver gang. Den gir akkurat passe mengde sminke. Det blir ikke for tungt, ikke for klumpete, men akkurat passe og ganske naturlig. Dere finner den HER.

Jeg skal fortelle dere mer om disse i et hudpleie-innlegg som jeg endelig er i gang med! Det har stått på listen min i snart et halvt år, men nå har jeg i hvert fall fått på plass bildene. Jeg gleder meg til å vise dere hvordan disse produktene passer inn i min hudpleierutine.

Skrubb fra Ole Henriksen finner dere HER, ansiktsmasken HER og rensevann HER.

 

7 kommentarer
    1. Hvilken hudtype passer skrubben og rense vannet for?? 🙂
      Er selv på jakt etter nye hudpleie produkter som passer til kombinert/tørr og VELDIG sensitiv hud…. Jeg er mest tørr, men har noen partier som er normal, eneste jeg ikke har er vel fet hud 😂🤣

    2. Så fine bilder!😍 Må bare spørre, er det solpudderet du har som øyenskygge? Det var så fin helhet på sminken, alt var veldig fint til dine farger💕

    3. Vet du er opptatt av god dyrevelferd og at det er en av dine hjertesaker. Likevel er alle produktene her utenom Ole Henriksen testet på dyr. Håper dette var ny informasjon og at du kan sette deg litt mer inn i hvilke merker som tester på dyr og ikke.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg