UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE HER / BUKSE HER

Hvilken tv-benk har du bestilt?

Jeg har bestilt Ray Mediabenk 150 i fargen ask fra Department, ganske lik farge som spisebordet vi venter på. Kjøpte den på Black Week og fikk 30% rabatt tror jeg, eller 25%… Jeg husker ikke helt, haha. Uansett sykt digg. Dere finner benken her.

Hva står øverst på ønskelisten din til jul?

Det er et godt spørsmål! Jeg har ingen store ønsker i år, mye fordi jeg kjøpte det meste jeg ønsket meg på forhånd. Det var ting til leiligheten hehe og jeg klarer ikke vente! Så ikke noe særlig holdt jeg på å si. Sengetøy.. Jeg snakket mer om det i en vlogmas video som dere finner her. Da nevnte jeg litt mer og noe av det jeg allerede har fått eller kjøpt selv.

Hva tenker du om covid vaksinen, er du skeptisk eller ville du tatt den nå om du kunne?

Jeg tenker at jeg venter med å tenke over dette til det er klart hvilken vaksine vi kommer til å få i Norge, og til FHI kommer med mer informasjon. Nå skrives det mye her og der og vi vet vel ikke 100% sikkert akkurat hvilken vaksine som blir klar først og som vi får, eller? Uansett, jeg vil gjerne høre hva FHI har å si om den. Nå er ikke jeg fremst i køen uansett, men.

Hvem håper du vinner Maskorama?

Jeg har aldri tenkt over at noen skal vinne, haha. Det er jo ikke en talentkonkurranse så jeg synes faktisk det opplegget om hvem som må ta av seg masken er litt teit. Det burde være den som flest har tippet! Da er jo den avslørt og hele poenget er jo å ikke bli avslørt. Nå er det de tre igjen som jeg har vært mest sikker på hele veien så 😅 Det er litt det samme for meg egentlig.

Hvor handler du mest interiør?

Definitivt Ellos, Jotex, Homeroom og H&M Home. Synes også Milla interiør, No. 1 gave & interiør og Hansen & Co i Kristiansand har sykt mey fint så de savner jeg allerede. Synes også Upstairs har veldig mye fint interiør!

Trives dere i Oslo?

Ja, jeg gjør i hvert fall det. Nå er det veldig mye coronasmitte her og en del ting som er stengt, så vi holder oss som før mest mulig hjemme. Men heldigvis trives vi veldig godt i leiligheten vår og har litt å styre med her ☺️

Skal dere pusse opp noe der dere bor nå?

Vi har lyst til å ta kjøkkenet med tiden, men ikke enda. Kanskje om et år eller to hvis det passer sånn. Vi har malt stuen og en vegg på kjøkkenet, så skal vi sette opp stukkatur og rosett i stue og soverom + rosett på kjøkkenet. Ellers blir det ikke noe særlig oppussing, leiligheten er veldig fin som den er! Skal ha nye garderobeskap da så vi får plass til mer, men det går nok ikke som oppussing.

Hvordan blir julen for deg i år? Hvor skal du være og hvor mange blir dere?

Julen for meg blir ganske vanlig. Jeg har aldri vært vandt med å være mange på julaften. Vi har vært maks fem alltid og i år skal vi være fire (tror jeg). Jeg skal feire med Morten og foreldrene hans, så det blir veldig koselig 🥰

Hvor stor er leiligheten deres?

Den er 52 kvadrat.

Hva liker du å gjøre?

Jeg liker veldig godt å jobbe, synes jobben min er veldig morsom! Så liker jeg å gå turer, være med venner, ha spillkveld, vinkveld, shoppe, spise ute, gå på café, lese bøker (på hytta eller på stranda haha), se på serier, leke med Trulte, organisere ting, gjøre det fint og koselig hjemme, se på håndball, lage mat sammen med noen jeg er glad i..

Hva savner du mest fra den forrige leiligheten?

Hm… Jeg savner egentlig ingenting fra den. Jeg trives sååå mye bedre her allerede. Det eneste må eventuelt være at den var større, men samtidig trenger jeg ikke mer plass en jeg har nå så lenge jeg får flere og større garderobeskap haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg