UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE HER / BUKSE HER / SKO HER

Hva tenker du om miniserien til Morten?

Jeg er så stolt av han! Synes det er skikkelig tøft av han å tørre å stå i det. Noen mener man ikke burde nevnt navn, men helt ærlig… Hadde noen brydd seg om man ikke nevnte et eneste navn og snakket generelt om kjøp av følgere? Nei. Nå er det dessverre slik at mange kjøper følgere og det får ingen som helst konsekvenser. Jeg vet om ett tilfelle, fra tilbake i tid, hvor en influenser av betydelig størrelse måtte slette profilen sin etter press fra eget management fordi det var så mye kjøpt og det blir jeg så glad for å høre! Da er det i hvert fall noen management som tar dette seriøst og det gjør meg glad. Dessverre er det kun det ene tilfellet og det er mye kjøpt der ute, men jeg håper dette var en liten vekker for både management, influensene og ikke minst for følgere at dette faktisk går an og at det skjer.

Hva heter de forskjellige fargene dere har hatt i stuen?

Den første var Organic Green, veldig fin! Den vi har nå er Elvesand, som jeg elsker.

Hvor mange tv-serier har du vært med på?

To stykker. Nei, tre hvis vi tar med debuten min på Pysj pop Baluba som barn haha. Så var jeg med på Paradise Hotel i 2017, en sykt bra opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme og til slutt Love Island i 2018 hvor jeg vant sammen med Morten woho.

Hva er din favorittmusikk?

Jeg hører nesten ikke på musikk lenger, går nesten bare i podcast. Når jeg hører på det blir dte fort en liste som Spotify har satt sammen, chill music eller noe sånt.

Skal du ha planter og ting på kontoret?

Ja, det er planen. Jeg tenker å lage en video hvor jeg tar dere med på innredningsprosessen. Må bare finne ut hvordan jeg skal ha det og prøve å jobbe rundt de møblene som allerede er der så jeg slipper å fjerne noe, haha.

Skulle ikke dere kjøpe hus?

Jo, vi skulle det 😅 men ingenting skjer før leiligheten blir solgt. Nå er jeg egentlig veldig innstilt på å bli boende. Ser for meg at vi prøver igjen neste år. Hele greia nå var veldig spontan. Vi skulle bare få en verdivurdering, men så endte vi opp med å legge den ut for salg bare for å prøve hehe. Så ja, ingen hast.

Hva synes du om Ex on the beach?

Så noen minutter av den aller første episoden og bestemte meg raskt for at det ikke er noe jeg vil bruke tiden min på.

Ser du på noe reality?

Akkurat nå ser jeg på Real Houseviwes of Bevery Hills! Så liker jeg generelt reality, men jeg ser mye mindre på det nå enn for noen år siden. Etter at jeg var med selv så ble noe litt ødelagt fordi jeg ser ikke på det på samme måte lenger.

Hva er det beste med å være influenser?

Det er 100% det at jeg er min egen sjef og styrer min egen hverdag.

Kan du begynne å legge ut mer oppskrifter?

Ja, jeg kan egentlig det. Problemet er bare at jeg ofte bruker andres oppskrifter og da føler jeg det blir helt feil å dele de her som egen oppskrift. Har begynt å dele mer på stories og kan bli flinkere til å linke oppskrift, eller si hvilken bok den er fra ☺️

Hva er det beste å gjøre på en fredag?

Stå opp tidlig, starte dagen i Bymarka med en lang tur sammen med Morten og Trulte. Hjem, ta en lang dusj og kure håret. Så finner jeg frem kaffekoppen, lager en god havregrøt eller smoothiebowl og ser God morgen Norge mens jeg spiser frokost. Så ville jeg tatt på et kult antrekk og så dra til kontoret og hatt en skikkelig effektiv arbeidsdag, unnet meg en deilig lunsj fra Panda Panda eller Will i Juice som er to favoritter hos meg. Når arbeidsdagen var over ville jeg dratt hjem og slappet av på sofaen i en halvtimes tid med en boks Pepsi Max, gått en liten tur med Trulte, tatt en dusj og fikset meg for kvelden. Så vil jeg hoste taco pg spillkveld med gode venner og bare kose meg med folk jeg er glad i. Det er det beste å gjøre på en fredag😃

Har du og Morten fått flere eller færre følgere etter kjøping av følger-sakene?

Morten gikk opp en god del etter den første videoen, det rant inn litt på meg også, men ikke noe verdt å snakke om haha. Nå lagde han ikke den videoen for å få følgere, men fordi han, jeg og mange andre er dritt lei av at det skjer. Det var på tide at noen sa ifra, enkelt og greit.

Hvor lenge kan Trulte være hjemme alene om gangen og hvordan lærte dere henne det?

Godt spørsmål. Det er sjelden hun er hjemme alene i mer enn fire, maks fem timer og da pleier hun å komme gående ut i gangen fra enten soverommet eller stua med tidenes sovesveis haha. Vi begynte i det små. Først ved å gå inn i et annet rom for å hente noe og prøve å få det til uten at hun merket av vi gikk. Så litt lenger og litt lenger. Så lukket vi igjen døren. Så løp jeg ned til postkassen og opp igjen, hadde så panikk, men hun hadde ikke merket at jeg var borte en gang haha. Så en rask tur på butikken, så litt lenger og ja. Dere skjønner greia. Nå hadde vi aldri noe problem med at Trulte lagde lyd når vi gikk ut eller i et annet rom. Hun har vært veldig trygg fra dagen vi hentet henne hvor hun la seg til å sove i fanget mitt på vei hjem fra oppdretteren. Så akkurat det var ganske lett med Trulte, men vi tok det jo veeeeldig gradvis.

Kan du vise bilde av hvordan du så ut som ungdom?

2 kommentarer
    1. Hei! Er skjorten veldig oversized sånn at du anbefaler å gå en størrelse ned? Eller velge den størrelsen man vanligvis bruker? 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg