UKENS SPØRSMÅL

Reklame | alle lenker er annonselenker / Joico

SETT ZARA / VESKE NLY (utsolgt, lignende HER) / SKO HER

Hvor handler du klær/sko når du er i Oslo?

De butikkene jeg liker best i Oslo er Kouture som ligger på Arkaden, var så vidt innom det nye senteret Valkyrien sist jeg var her med Moniker og & Other Stories og elsket det! Så liker jeg Zara-butikken på Karl Johan, den store H&M Home butikken og Tatler.

Hvordan holder du blondfargen på håret så fin?

Først og fremst, tusen takk! Jeg bruker lillasjampo fra Joico som er fantastisk god. Den fjerner gulkjæret uten å gjøre håret grått eller lilla, bare kaldt og typ hvitt. Så god.

Hvordan har sommeren din vært så langt?

Den har vært ganske fin 😀 Litt lite sol og varme, men det er vel sånn norsk sommer er haha. Jeg har vært på roadtrip i Norge, en tur i Larvik, på et par hytteturer og nå er jeg i Oslo og koser meg så kan absolutt ikke klage.

Har du noen gang sendt nudes?

Nei, nei, nei, nei, nei. Det kommer jeg 99% sikkert ALDRI til å gjøre heller. Jeg hadde dødd om noe sånt kom på avveie så det satser jeg rett og slett ikke på.

Har du og Morten lyst på barn?

Det svarer vi på i videoen dere finner her. Der svarer vi også på fremtidsplaner og mye mer.

Hva er favoritt-middagsretten din?

Ahhh, så vanskelig å velge! Det kommer litt an på humøret, haha. Jeg klarer faktisk ikke å velge en rett. Det går faktisk ikke. Jeg elsker taco, men en skikkelig god pastarett er det lite som slår. Det samme med alt som har fløtegratinerte poteter som tilbehør, altsååå nam.

Hvordan er forholdet mellom deg og Morten nå?

Det er veldig bra 😀 Den siste uken har jeg nesten vært litt nyforelska igjen, haha. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men nå er jeg sååå forelska så vi har det veldig fint.

Hvor pleier du å netthandle?

Det går aller mest i Nelly, noen ganger LYKO, H&M, Miinto.

Har du kontakt med noen av barndomsvennene dine?

Ja 🙂 En veldig god venninne av meg som bor i Kristiansand har jeg kjent og vært venn med helt siden barneskolen. Så har jeg kontakt med et par andre innimellom.

Hvorfor trener du? Er det for å få bra kropp?

Jeg trener fordi det gir meg masse energi og fordi jeg elsker å utfordre og forbedre meg selv. Det er så gøy når man komer på trening og klarer litt mer enn forrige gang. Jeg trener også fordi jeg vil ha en fungerende og sterk kropp 😀 Så sånn sett kan du si at det er for å få en bra kropp som kan takle det meste, klarer å gå fjellturer, klarer å løpe, klarer å løfte flyttelass og pusse opp.

Hvor ser du deg og Morten om to år?

Jeg håper han har fridd eller at ringen er rett rundt hjørnet, hahah 💍 At vi har det fint, begge gjør det bra på jobb, Trulte er lykkelig og at vi trives i livet.

Har du et must når du er i Oslo?

En ting jeg typ alltid gjør er å kjøpe mat på Lett. Jeg elsker både salatene og wrappene der så det ender alltid opp med at jeg går innom, men det er egentlig ikke planlagt 😂

Er du Sofie og Martine mye sammen?

Nei, nå hadde jeg ikke sett Sofie på halvannet år eller noe sånt tror jeg. Har ikke sett Martine på typ like lang tid, men det er alltid veldig koselig når vi sees ❤️

Hva synes du om rykter som går om deg?

De får jeg ikke med meg, hehe. Jeg synes uansett det er ganske teit å spre rykter. Spør heller, så får du antakeligvis svar med mindre det er noe veldig privat.

Hvorfor er ikke leiligheten deres til salgs lenger?

Det får dere også svar på i denne videoen 🙂

Hva gjør du når du har mensen, har du noen tips?

Lever livet som vanlig. Tror ikke jeg gjør noe spesielt, så har dessverre ingen tips..

Hvis du skulle delt hus med en kongelig, hvem skulle det vært?

Kate Middleton! Jeg har alltid vært litt fascinert av henne uten at jeg egentlig vet hvorfor. Kanskje fordi hun er utrolig vakker, virker smart og hyggelig og har en fantastisk garderobe.

Hvor mye penger vant du på Love Island?

Morten og jeg vant 250 000 kroner hver. Det er helt sykt å tenke på faktisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg