UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenke LYKO / Chiquelle

GENSER ARNIE SAYS / VESKE BALI / KJOLE CHIQUELLE / SKO BIRKENSTOCK

Hva er dine must haves på hjemmekontoret?

Kalender, gjerne en over måneden og en for uken jeg er i nå. Noe å skrive på, pluss en penn. Mac, mobil og masse kaffe.

Hva er favoritt-isen din?

Ben & Jerry’s half baked 😀

Når skal du begynne med botox?

Haha, unnskyld at jeg ler, men “når skal du begynne med botox”? Hva er det for et spørsmål å stille folk 😂 Som om det er det mest naturlige i verden liksom. Nei du det har jeg ikke en plan på, haha. Forhåpentligvis aldri.

Hvis du skulle hatt et dyr til, hva ville du hatt?

Jeg kunne gjerne tenkt meg en katt, men flere i familien til Morten er veldig allergiske og jeg er egentlig allergisk selv hehe. Så det hadde nok blitt en hund til. En liten venn til Trulte!

Når mener du det er greit å reise til utlandet?

Vel.. Dette er et vanskelig spørsmål. Jeg føler ikke at jeg er i en posisjon til å snakke om når det er trygt eller ikke. Anbefaler heller å høre på regjeringens råd, selv om jeg føler de er litt forvirrende nå om dagen. Det er grønt, man kan reise, men ikke reis.. Sååå når de sier at “reis i vei, det er bare å kose seg” kan jeg reise, haha.

Skal du reise noe mer i sommer?

Ja, jeg skal ha en langhelg i Oslo om ikke så alt for lenge! Det gleder jeg meg masse til og krysser fingrene for finvær så jeg kan gå rundt i sommerkjole dagen lang.

Hva tenker du at du får så mange spørsmål om privatliv og sex?

Jeg synes jo det er litt spesielt for å være ærlig. Hvorfor har man så stor interesse av andres sexliv? Det er meget spesielt egentlig. Ja, jeg er en offentlig person og folk er nysgjerrige, men et sted må grensen få gå altså. Jeg deler mye av hverdagen min, men privatlivet liker jeg å ha for meg selv.

Er du gravid, har hørt folk si det?

Nei, fortsatt ikke gravid folkens så dere som “hører” sånt og sier det videre kan slutte nå 🙂

Hvordan var det å møte foreldrene til Morten for første gang?

Det gikk veldig greit egentlig. Selvfølgelig blir man litt spent og nervøs, men det gikk veldig fint. For min del tror jeg det hjalp at det hadde sett Morten og meg bli kjent på tv så ble de litt kjent med meg på forhånd. Da er ikke alt helt nytt liksom.

Hvordan påvirket korona økonomien din?

Alt i alt så påvirket det ikke økonomien min så alt for mye. Nå vet jeg ikke hva jeg kunne hatt som jeg eventuelt gikk glipp av, men det som allerede var planlagt har enten gått sin gang eller blitt utsatt til et senere tidspunkt. Noen ting gikk opp, andre ned så alt i alt føler jeg at det holdt seg greit.

Har du noen gang hatt følelser for noen andre enn Morten?

Ikke så lenge vi har kjent hverandre, nei 🙂

Hvilken trend ønsker du skal komme tilbake?

Hm.. Det er et godt spørsmål. Jeg er egentlig fornøyd så lenge leopardmønster enda er innafor haha.

Hvordan er du når du har mensen?

Jeg blir veldig følsom og gretten et par dager før jeg får mensen. Kan begynne å grine av alt, tar meg nær av alt og kan kjenne meg ganske lei meg. Når jeg har mensen føler jeg at jeg er ganske “normal”.

Hvor gammel er Trulte?

Hun er ti måneder 😀 Trulte har bursdag 13. september.

Hva bruker du mest penger på i måneden?

Det er definitivt mat. Bruker alt for mye penger på mat..

Kan du begynne å dele mer interiør?

Ja, dette skal jeg prøve å bli flinkere til! Kom gjerne med eksempler på hva slags type innlegg dere vil ha om interiør. Nå er ting ganske satt her hjemme så det blir nok ikke så veldig mye nytt, men jeg lager gjerne innlegg om det jeg har 😀 Tips meg gjerne!

Hvis du bare kunne brukt ett hudpleieprodukt resten av livet, hvilket hadde du valgt?

Akkurat nå hadde jeg lett valgt Clarins Double serum. Jeg er helt hekta på det. Det føles så utrolig godt på huden og jeg føler den har fått en ny glød etter at jeg begynte på det. Kan godt være det er psykisk, men jeg hadde uansett valgt dette!

Har dere planer om å flytte nærmere Larvik om noen år?

Vi har snakket om det, men ingenting er bestemt. Vi tar ting som det kommer 😀

6 kommentarer
    1. Fine spørsmål og svar 🙂

      Kan du anbefale ei god sofa og sitte og ligge i uten at man får ont i rompa og ryggen ? <3

      + ei god dobbelsæng 🙂

      Og kor på nætte man evt kan kjøpe det 🙂

      E alt før mange harde sofaer og sænge dær ute.. hoffamæ..

    2. Hei!
      Vet du hvilken modell genseren du har på fra arnie says er? Og hvor man evt kan få kjøpt den? Jeg har lett over hele nettet og finner den bare ikke 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg