UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER

Hvor i Kristiansand anbefaler du å investere i hus/leilighet?

Det er et veldig godt spørsmål! Jeg er jo veldig åpen til de fleste områdene i Kristiansand, antakeligvis fordi jeg ikke er herfra og derav ikke har noen fordommer mot noen av stedene. Jeg vet at mange liker Lund veldig godt, har ikke vært såå mye der og er litt skeptisk selv haha. Jeg synes områdene rundt Andøya, Vågsbygd og Grim er veldig hyggelige og ganske sentrale 🙂 men det er også mange steder jeg enda ikke har vært noe særlig på, så jeg vet ikke helt.. Tror det meste er ganske bra jeg!

Har du eller Morten utdanning, i så fall hva?

Ingen av oss har fullført en hel utdanning. Morten har et årsstudium i typ samfunn om jeg ikke tar helt feil her, pluss en del enkeltemner. Jeg har enkeltemner fra da jeg startet på en bachelor i journalistikk 🙂 Begge valgte å satse på jobben vår som vokste og satt studiene på vent til senere.

Hvordan går det med boligjakten?

Det har vi satt helt på pause nå i sommer. Leiligheten er tatt av og legges ut igjen til høsten, og vi ser ikke noe særlig nå fordi det uansett ikke er aktuelt å kjøpe før i høst når vi forhåpentligvis får solgt.

Fem ting du alltid har i kjøleskapet?

Melk, cottage cheese, syltetøy, gulost og egg.

Har du en gulity pleasure når det kommer til mat?

Nei, ikke noe jeg kan kalle en guilty peasure akkurat. Guilty er ikke et ord i mitt mat-vokabular om man kan si det sånn, haha. Jeg kan dele en rar ting jeg liker å spise da! Burgerbrød med philadelphia og bringebærsyltetøy haha. Det er sååå rart. Spiser det hvis jeg har rester av burgerbrød.

Hvordan tror du livet hadde sett ut nå om du ikke hadde vært med på Love Island?

Wow, det hadde vært så annerledes! Det er vanskelig å si, men jeg kan jo tippe. Jeg hadde kommet inn på et studie jeg hadde (og har) veldig lyst til å ta på Oslo MET. Medier- og kommunikasjon, så antakeligvis hadde jeg tatt et motsatt valg og valgt studiene over Love Island. Da hadde jeg nok enda bodd i Oslo, antakeligvis leid en liten hybel eller en liten leilighet alene. Enda singel, garantert. Ingen hund 🙁 Så tror jeg livet hadde vært ganske vanlig. Jeg hadde gått på skolen, trent, vært med venner, jobbet med det samme som nå og hatt det helt greit.

Er det noe du savner som du mener burde vært i Kristiansand?

Vel, egentlig ikke. Jeg er veldig fornøyd med Kristiansand og tilbudene her.

Hva gjorde dere med det gamle sofabordet?

Det står ute på balkongen vår nå. Jeg vet ikke helt hva jeg vil.. Det er så fint så jeg vil egentli ha det enda haha, men det må nok selges. Så trist. Eller kal jeg beholde det for å se hva som passer best inn i mitt neste hjem? Hm..

Hva synes du om Morten med kort hår?

Det var såååå uvant den første dagen! Jeg har jo bare kjent han med langt hår og selv om jeg har sett bilder så er ikke det helt det samme som å se det i virkeligheten. Han ble kjempefin! Han må bare få rettet opp klippen jeg ga han for den ble ikke så bra 😂

Jeg skal flytte og er redd for å miste vennene jeg har nå, har du noen tips?

Åå, kjære deg ❤️ Hvis du mister venner på grunn av flytting så er de ikke noe å samle på uansett! Gode venner er de du kan møte igjen etter et år og ting er akkurat som før. Gode venner er der uansett hvor i verden du bor. Det kommer til å gå så fint! Dere kan jo avtale å ringes en gang i uken til fast tid for eksempel? Så har du noe fast å forholde deg til.

Har du noen gang angret på noe du har gjort?

Hahaha, uff ja det har jeg så absolutt gjort. Flere ganger! Dessverre får man ikke gjort noe med ting som har skjedd så man må bare prøve å slippe det og gå videre.

Hva er dine tre beste egenskaper?

Hm.. Jeg er bestemt, jeg er veldig ærlig og jeg er snill.

Hvilken farge liker du best å bruke på neglene?

Åh, nå er det så lenge siden jeg har brukt neglelakk. Jeg husker faktisk ikke sist! Jeg synes det er så kjedelig å fjerne, haha. Men! Når jeg bruker det så liker jeg veldig godt farger i en naturlig vibe, litt duse farger, beigenyanser og slikt.

Hvor mange ganger har du vært på Island?

Uuh, det vet jeg faktisk ikke helt. Har ikke tellingen på det, men ikke så veldig mange ganger egentlig. Jeg tipper ca 8-10 ganger. Nå skal jeg tilbake neste sommer hvis alt går bra med verden og gleder megså mye! Da skal Morten også være med, noe som blir skikkelig gøy. Jeg gleder meg til å vise han Island 😀 Vi skal ha et familietreff den ene helgen så det blir typ hele familien min på den islandske siden, pluss foreldrene til Morten som også blir med på turen. Vi skal reise litt rundt og ha med pappa som guide!

Skal du reise til syden i sommer?

Nei, absolutt ikke… Jeg drøyer det en stund jeg, hehe.

Hvilke kriterier har dere til neste bolig, og hva vil dere ikke ha?

Jeg har en liste i hodet, men når jeg drar og ser på ting som mangler noe av det, men har alt så går det helt fint. Jeg går mye etter følelsen jeg får når jeg går inn et sted. Jeg akn gå inn døren og si “nei” med en gang for så å gå rett ut. Det har så mye med det å gjøre for min del, men jeg har en ønskeliste og det er vaskerom, hage, tre soverom og helst ikke et kjøkken og bad som må pusses opp. Jeg kan gjerne fikse gulv, male og sånne småting, men store oppussingsprosjekt som bad og kjøkken vil jeg helst unngå om det er mulig.

Satt du deg noen mål da du bestemte deg for å bli blogger/influenser? I så fall hva?

Jeg føler aldri at jeg bestemte meg så veldig for å bli det. Blogge har jeg gjort siden jeg startet min egen hjemmeside på ungdomsskolen og hatt diverse blogger siden det som hobby. Etter at jeg var på tv fikk det et skikkelig boost og da ble det litt ekstra gøy, jeg fikk mer rutine på det og begynte å behandle det som en slags jobb. Når det kom til det punktet satt jeg meg et mål om å kunne gjøre dette til min eneste jobb, og klare å leve av dette uten å ha en deltidsjobb på siden. Jeg har alltid hatt en drøm om å jobbe med noe jeg synes er skikkelig gøy og som jeg elsker. Dette er nettopp det og da er det fantastisk gøy å få lov til å ha dette som jobb.

6 kommentarer
    1. Må bare kommentere,siden jeg ikke får kommentert på snap.
      Hva er greia med bilburet? Det kan umulig være godkjent i EU?

    2. Ikke noe spydig ment,men overdel,og bakside er laget av hardplast..? Hva tror du skjer med det buret om dere kjører av veien og lander på taket,eller gudforby får en bil kjørene inn bakfra? Da knuser det buret lett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg