UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Junkyard

TOPP HER / BUKSE HER (koden ANDREAS20 gir dere 20% rabatt på kjøp over 500,- på Junkyard)

Hva er din aller største drøm?

Der er jeg ganske enkel. Jeg vil ha en jobb jeg elsker, en mann jeg elsker, økonomisk frihet, et fint hjem oget lykkelig liv. Haha, okei kanskje ikke så enkel.

Når kommer ny video på YouTube?

I morgen! Det kommer ny video hver søndag på kanalen vår 🙂

Kommer du til å dra på Vipers kamp til høsten?

Det hadde vært så gøy! Jeg håper absolutt jeg får til det.

Hva synes du om kjøtterstatninger?

De blir bedre og bedre! Det er enda mange dårlige, hehe, men jeg finner mer og mer som jeg synes er kjempegodt. Nå har det kommet burgere hvor jeg er usikker på om det er kjøtt, haha.

Kunne du vært med på 71 grader nord?

Det er et veldig godt spørsmål. Jeg har ikke akkurat et stort behov for det nei, med høydeskrekk og den delen. Jeg kunne jo vært med, men jeg har ikke lyst haha.

Hvor ser du Wahlgrens Värld?

Det ser jeg på dplay 🙂

Hva føler du rundt at Morten stadig hysjer på deg når du sier banneord?

Hahah, jeg dør! Jeg synes det er veldig bra at han hysjer på meg. Det er så STYGT å banne, men den siste tiden har det blitt verre og verre her altså. Så det er bra Morten passer på meg, haha.

Beste spisesteder i Oslo?

Hm… Jeg er litt ute av spisesteder i Oslo nå. Jeg synes Villa Paradiso har kjempegod pizza, sist jeg spiste ekte burger var Kverneriet nydelig, Mirabell på Sørenga var ganske bra i fjor haha. Uuh, Asia på Aker Brygge hadde nydelig snacks mat, ikke spist ordentlig der. Så elsker jeg Oslo Raw og Soho Urban Eatery til lunsj!

Har du noen utdanning?

Nei, jeg har noen eksamener, men ingen fullført grad enda 🙂

Hvor ofte og hva trener du?

Det varierer veldig. Nå som treningssentre er stengt så løper jeg nesten bare. Joggetur i skogen, en sjelden gang bakkeløp og trappeløp. Det gjør jeg 1-3 ganger i uken ca. Så har jeg hatt noen få styrkeøkter, men det er sjeldent nå om dagen altså. Før corona trente jeg nesten bare styrke, men mange reps, høy intensitetsstyrke og en hiit avslutning som jeg trente med PT. Gleder meg til å komme tilbake til det også! Da trente jeg riktignok 0-1 ganger i uka, haha.

Hvor handler du alle de nydelige kjolene dine fra?

Det er mye Nelly altså. De har så mange forskjellige merker og så mye fint. De fineste kjolene i klesskapet mitt nå er riktignok fra byTiMo, en jeg kjøpte på Tise og en på salg woho! Ja, og den fine hvite fra By Malina.

Hvordan går det med deg?

Det går veldig fint med meg om dagen, tusen takk som spør ❤️

Kommer du til å være mye i Oslo i sommer?

Neeei, jeg tror ikke det altså. Jeg kommer nok til å ta noen turer, det er noen bursdager og slikt, men Kristiansand slår Oslo på sommeren!

Hvordan møttes du og Morten?

Vi møttes på Love Island! Det kan dere se herom dere vil. 

Hva heter løpeskoene dine?

Det er Nike zoom fly 🙂

Har du silikon?

Nei, det har jeg ikke.

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Jeg er 1.68 og hvor mye jeg veier vet jeg ikke og det er vel uansett ikke noe å dele her tenker jeg 🙂

Hvor gammel var du første gang du fikk mensen? Hvordan opplevde du det?

Det husker jeg ikke. Jeg husker at det var på barneskolen og jeg fikk det i stallen. Jeg ble sååå flau, av en eller annen merkelig grunn synes jeg det var skikkelig flaut med mensen. Jeg sendte melding til moren min og fortalte det, så hun handlet bind til meg og kom og hentet meg haha. Jeg skjønner ikke nå hvorfor i all verden jeg synes det var flaut, det er jo helt naturlig!

Hvordan er det å ta imot negative kommentarer? Går det inn på deg?

Både og. Det kommer veldig an på dagen. Har jeg en skjør dag kan det går veldig inn på meg og det er derfor jeg noen ganger bruker et par dager på å åpne kommentarfeltet fordi jeg vet at jeg kommer til å bli lei meg om det står noe negativt den dagen. Andre dager går det helt fint og jeg kan ta kommentar på kommentar. Nå kommer det veldig an på selve kommentaren og hvordan det er formulert også.

 

18 kommentarer
    1. Jeg ble også flau av mensen. Ikke med venner, men familien. Huff! Sjulte det en god stund! Forstår ikke hvorfor, men det var litt typisk meg. Fikk også mange fæle sår etter et sykkelfall en gang, og da ville jeg ikke vise frem sårene! Hva feilte det meg liksom?! Prøvde å fikse sårene selv, og det endte med at jeg måtte til legen å SKRAPE ut masse dritt/sand/verk ut av sårene! Sykt vondt! Lærte av det! 😉 Banning er jeg også fæl på, uuups! Haha!
      Du er god, Andrea! <3

      1. Flott at så mange stilte opp <3 Så håper jeg alle tenker over hva de gjør nå i etterkant og er obs på symptomer. Personlig prøver jeg å ikke gjøre så mye mer enn hva jeg må med andre folk, som å dra på butikken og til dyrlegen nå de neste ukene 🙂

    2. Hei Andrea!
      Jeg og typen planlegger norgesferie i sommer og planlegger tur til Kristiansand ettersom at ingen av oss har vært der før. Lurte derfor på om du har noen hotell du anbefaler som ligger sentralt? Eventuelt noen aktiviteter/restauranter vi bør få med oss? 🙂

      1. Ååå så gøy! Det er så fint her 😀 Jeg bodde nettopp på Caledonian og det var heeeeelt fantastisk. Nydelig utsikt, kjempefine rom, midt i byen. Jeg har ikke vært på Sjøhuset selv, men det står på listen min. Det er en restaurant som visstnok har veldig god mat og ligger ved havet. Le Monde tapas er ganske godt og Mercado, tapas det også. Mother India har verdens beste indiske mat!! Panda Panda og Will I Juice for lunsj, samt Spiregården som har nydelig vegansk mat.

    3. Fikk bare lyst til å komme med en, forhåpentligvis positiv vibb:
      Du er veldig vakker. En naturlig skjønnhet.

      Sånn, da er det sagt. Mener det 100%

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg