UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE HER

Har dere funnet ny bolig?

Nei, vi kikker enda. Jeg har riktignok funnet en jeg har skikkelig lyst på, men vi får se hva som skjer med vår egen og om den enda ligger ute da.

Er ryktet sant? At du og Morten bare ble sammen fordi Love Island betalte dere for å bli sammen?

Haha, er det seriøst et rykte? I så fall kan det avkreftes 😂 Hadde vært sykt chill å få betalt for å være sammen, men det er nok bare kjærleik altså.

Hvorfor malte dere om leiligheten nå som dere skal selge?

Vi bestemte oss for å snakke med megler typ dagen etter vi hadde kjøpt maling, hehe. Vi har vært frem og tilbake så lenge og nå hadde vi egentlig tenkt til å bli litt til, men så fikk vi et lite spark i ræva og bestemte oss for å prøve. Vi fikk den perfekte stuen så uansett hvor jeg flytter når skal jeg male i samme farge haha.

Kan dere begynne å ha flere vlogger?

Ja, kanskje det! Det er jo gøy om dere liker det 🙂

Har du noen gang bodd på Island?

Nei, aldri. Født og oppvokst i Norge, aldri bodd der.

Hra du noen planer om å ta en utdannelse?

Ja, når jeg har motivasjonen til det. Jeg har startet før og sluttet, noe jeg ikke vil gjøre igjen. Så når jeg skal begynne på noe nå må jeg være klar til å fullføre og da må motivasjonen være der 🙂

Har du noen gang ridd/sittet på en hest?

Ja, jeg bodde omtrent i stallen da jeg var yngre. Jeg holdt på med hest i mange år på barneskolen og litt over på ungdomsskolen tror jeg. Elsket det, men så fanget andre ting oppmerksomheten min og det skled litt ut.

Hvorfor ville du være med på PH?

Fordi jeg var sykt lei av det kjedelige A4 livet jeg følte jeg levde. Jeg studerte, jobbet og trente. Det var det og det var det samme hver dag. Jeg var litt rastløs, hadde egentlig søkt meg inn på skole i Australia for å fortsette studiet der, men så skjedde det noe som gjorde at det ikke gikk allikevel og da søkte jeg litt spontant på PH. Det angrer jeg ikke på i det hele tatt! Sykt morsom opplevelse. På den tiden var det favorittprogrammet mitt og jeg elsket det så det passet meg perfekt der og da.

Hvor ser du deg selv om ti år?

Godt spørsmål! Da håper jeg at jeg bor i drømmehuset som jeg vil bo i til jeg blir gammel og grå. Morten og jeg er fortsatt sammen, muligens gift og Trulte lever enda og er frisk og fin. Vi har kanskje fått en liten valp! Jeg jobber innenfor mediebransjen, om det fortsatt er med sosiale medier, eller noe annet vet jeg ikke. Så håper jeg bare at jeg er lykkelig, trives i livet, har gode venner og familie rundt meg.

Hva er ditt beste barndomsminne?

Jeg synes det er vanskelig å trekke frem ett minne, men jeg har veldig mange gode minner fra da vi bodde på gård da jeg var liten. Det elsket jeg! Jeg hadde en liten dukekstue som jeg elsket, et soverom som var rosa og masse dyr jeg kunne kose med. Helt perfekt!

Vil du helst ha hytte på fjellet eller hytte ved sjøen?

Jeg vil helst ha hytte på fjellet og bo ved sjøen 🙂

Favorittårstid og hvorfor?

Høsten! Da er luften så deilig og fin, fargene er så fine, man kan begynne med myke deilige strikkegensere igjen og det er sykt deilig å gå turer. Samtidig begynner sesongen for innekos med film, kakao… Jeg hadde garantert sagt våren om det ikke var for pollen.

Hvordan er det å bo i Kristiansand i forhold til Oslo?

Det er jo mindre og jeg føler man er mer avhengig av bil her enn i Oslo. Jeg hadde ikke hatt bil i Oslo, men det må jeg liksom ha her. I Oslo følte jeg at jeg kunne gå over alt uansett hvor jeg skulle, det var sjeldent jeg var veldig langt utenfor bysentrum, her kan jeg ikke gå så mange andre steder enn ned til byen. Jeg kan jo, men det blir å gå langs veien og det er litt kjedelig. Så er jo byen ganske mindre her, men jeg føler jeg har omtrent alt jeg trenger uansett og det er ikke noe jeg savner. Det er litt mer kaos i Oslo, mer folk. Oslo har finere gater og bygninger og det er lettere å finne steder hvor man kan ta bilder til bloggen haha.

Hvis du skulle hatt en hund til i fremtiden, ville du gått for samme rase?

Ja absolutt! Jeg har falt skikkelig for Shetland Sheepdogs. Jeg ville definitivt hatt en til sheltie.

Hvorfor har Trulte den ringen rundt halsen?

Hun har fått såre munnviker som ikke får gro fordi hun klør på de, så da må hun ha på den når vi ikke kan følge 100% med slik at de får gro i fred. Ikke noe alvorlig, heldigvis 🙂

Hvordan vil du beskrive ditt drømmehjem og hvilken interiørstil liker du best?

Åpent, lyst og ganske enkelt. God plass til alt jeg trenger og god lagringsplass. Jeg vil ha et soverom, et gjesterom, et walk in, et arbeidsrom, åpen stue og kjøkkenløsning med kjøkkenøy, et stort bad med badekar, et mindre bad, vaskerom og treningsrom. Stor hage med terrasse og kanskje en utestue. Dette er drømmehjemmet, ikke noe vi ser etter nå selv om jeg ser etter noe av dette hihi.

8 kommentarer
    1. Hva skjedde med taco-“konkurransen” dere hadde på YouTube? 🙂 dere lagde en video og skulle lage en til, men har ikke sett at det har kommet fler?

    2. Heei!
      Først og fremst; jeg digger deg!
      Også lurte jeg på hvor regnjakken du hadde på i går på snap er ifra og hvordan er den i størrelsen? Syyykt fin!

    3. Hvorfor bruker du selvbruning når det er sol og du kan sitte ut og sole deg å bli brun i ansiktet når du går turer/jogger. Så bare på snap storyen din her ein dagen at du nett hadde smørt deg med det!
      Har aldri helt skjønt vitsen med og bruke selvbruning på sommeren..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg