UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / SKJØRTE HER / LIGNENDE VESKE HER

Hvilke to influensere ville du og Morten bodd i kollektiv med?

Først og fremst, tusen takk for det morsomste spørsmålet jeg har fått på lenge! Elsker slike spørsmål 😀 Morten og jeg diskuterte faktisk denne ganske lenge, haha. Det var ikke lett og svaret er nok ganske overraskende. Vi ville bodd med Helén Skogstad fordi hun virker som et helt normalt menneske, superblid og skjønn så det tror vi kunne fungert greit. Så ville vi bodd med Trine bak Trines matblogg fordi hun kunne lagd sykt mye god mat til oss haha. Så der har du oss.

Vil dere gifte dere?

Jeg er mer og mer på ja, altså. Det pleide å være det skumleste jeg kunne tenke meg, men jeg begynner å helle mot at jeg vil gifte meg en eller annen gang i fremtiden. Har riktignok ikke noe hatsverk på den fronten og kunne godt tenkt meg å vært forlovet i mange år først 🙂 Så eventuelt se, men hvem vet? Hvis Morten hadde fridd om et år kan det godt være jeg hadde fått “blod på tann” og ville giftet meg så fort som mulig etter det haha.

Har Trulte noen adferdsproblemer?

Nja. Vi sliter litt med pipingen hennes. Noen ganger er det fordi hun vil si ifra om at hun må på do, og da er det jo veldig greit, mens andre ganger er det kun fordi hun vil ha oppmerksomhet eller fordi hun er trøtt. Jeg tok det opp på valpekurset og fikk noen teknikker som vi jobber med rundt det. Det ver vanskeligere før når hun gikk på do helt uten noe system, men nå har hun ganske faste tider og da er det mye lettere å skille på “do-piping” og oppmerksomhet-piping, noe som igjen gjør det lettere å jobbe med 🙂

Hva blir neste oppussingsprosjekt i leiligheten?

Det blir nok ingenting 🙂 Vi er veldig fornøyd med den sånn den er nå! Hvis jeg skulle gjort noe mer ville jeg tatt badet, men det gidder jeg rett og slett ikke. Det er helt ok og vi skal ikke bo her for alltid uansett så det er ikke noe jeg vil bruke masse penger på. Får ta badet i vårt neste hjem, haha.

Skremmer det deg at så mange par går fra hverandre nå?

Nei, jeg ser ikke helt hvorfor det skulle gjort det? 😅

Ser du på reality?

Jeg ser mindre enn før. Da var Paradiae virkelig høydepunktet, mens nå er jeg mer på vanlige serier. Det går litt i perioder. Jeg synes Farmen kan være gøy, 71 grader Nord kjendis så jeg litt på da det gikk nå.. Så litt innimellom.

Når kommer spørsmålsrunden om Trulte ut?

Den kommer til uken! Jeg glemte det helt bort, unnskyld!

Har du noen gang angret på at du meldte deg på Love Island og fant Morten?

Overhodet ikke! Det er kanskje det beste jeg har gjort for meg selv i hele mitt liv. Jeg fikk virkelig utfordret meg selv på dette med følelser og å tørre å “slippe litt opp”, fant Morten som jeg elsker masse masse masse og det ga meg motet til å tørre å si opp deltidsjobben og satse fullt på sosiale medier! Så evig takknemlig for det.

Er du født i Norge eller på Island?

Jeg er født i Norge, men ble faktisk døpt på Island 🙂

Kunne dere tenkt dere å få en hund til?

Jeg tror det (tror ikke Morten vil hehe), men ikke enda! Kanskje når Trulte er sånn 3-4 år, hvis vi eventuelt har en bolig med egen hage. Det hadde vært så hyggelig for Trulte å ha en venn!

Favoritt aktivitet om sommeren?

Uuuh, sitte i sommerkjole på en terrasse med utsikt over havet sammen med gode venner, høre på musikk, prate og drikke vin. Og grille!

Hvis du skulle valgt tre matvarer du skulle leve på i et år, hva hadde du valgt?

Wow, den er vanskelig. Nå må jeg tenke praktisk og da tenker jeg med en gang havregryn, egg og melk. Jeg kan lage havregrøt, havrelapper, pannekaker, havregryn med melk, koke egg, lage eggerøre. Utrolig kjedelig i lengden, men jeg hadde fått næring og kunne lagd en del forskjellig.

Sliter du med mensensmerter, PMS osv.?

Veldig lite mensensmerter, men myyyye PMS og rundt eggløsning er det krise. Jeg er sykt irritabel, jeg kan grine av alt, har veldig vondt i magen rundt eggløsning.

Er det noen turområder i Kristiansand du anbefaler?

Jeg har enda veldig mye jeg vil teste ut, men jeg elsker å gå rundt i bymarka. Det er mange forskejllige løyper der og nå har de merket de opp ganske greit så det er enkelt å finne frem 😀

Når startet du med YouTube og blogg?

Jeg har drevet med blogg siden ungdomsskolen i hvert fall, hadde hjemmeside allerede på barneskolen så det har jeg drevet med i mange år! Denne har jeg hatt sidne 2014 🙂 YouTube startet jeg så vidt med i 2017 tror jeg, men begynte for alvor i slutten av 2018 sammen med Morten.

Tror du at du kommer til å flytte til et hus senere i livet?

Jeg håper det! Kunne gjerne tenkt meg et hus i fremtiden 🙂

På en skala fra 1-10 hvor fornøyd vil du si du er medl livet ditt akkurat nå?

Jeg vil si jeg ligger på en god 7er jeg altså! Det er ganske bra i min bok 🙂 Jeg føler at 8, da har jeg en skikkelig god dag og 9 og 10 brukes bare ved spesielle anledninger haha.

11 kommentarer
    1. Er Morten klar over at han ikke har lov til å drive å fly drone og filme, uten at han har godkjenning fra luftfartstilsynet?
      Han kan bli anmeldt for det der! Det er IKKE lov. Å det er vanskelig å få godkjenning!

    2. Er mange fine turområder på flekkerøy, masse forhistorisk fra krigen også som har blitt ryddet opp i i det siste.
      Vill anbefale det da turen ofte begynner 100-300 meter fra parkeringsplass og ligger 30 min fra krs sentrum.
      Men mange andre som går der på søndager og med hund men vill anbefale å skjekke det ut da dere hat så fleksibel jobb

    3. Hei! Lurte på en ting, det lyder: Hva er vitsen med livet for deg med tanke på at du ikke vil ha barn og derfor ikke bygge en familie? Kommer du til å leve for øyeblikket for resten av livet, og da en dag kanskje dø ensom?

      1. Jeg ser ikke på poenget med livet å få barn. Familie har jeg i form av kjæreste og hund 🙂 Samt øvrig familie og gode venner jeg ser på som familie. Hvordan kan jeg da dø ensom? Poenget med livet for meg er å ha det så bra som mulig så lenge jeg er her.

      2. Det er da mange som velger å ikke få barn! Skjønner ikke hvorfor det blir til å dø ensom..Du vet aldri når du dør, om det er med familien rundt deg eller alene i sykesenga. Så barn har da ingenting med saken å gjøre?? Men et lykkelig liv, det har man med gode mennesker rundt seg..samboer, venner og familie, MÅ ikke være barn!

        Andrea gjør det du/dere syns er riktig for dere. Det er helt opp til hver enkel ❤️ Kjærlighet er det viktigste å det har dere 🌸

      3. Hei hei: Så frekt å si!!! Mener du at livet ikke betyr noe uten barn??? Og at hun dør ensom uten??? Hallo, hun har jo mennesker hun er glad i livet sitt! Jeg blir så provosert av sånne som deg som dømmer mennesker som ikke vil ha barn! Skam deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg