UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE HER / BUKSE NLY (utsolgt) / SKO HER

Hvordan synes du det er å løpe langtur med Morten og Maren? Begynner løping å gi deg ro i sjela?

Sååå deilig! Maren er som sagt skikkelig god til å motivere og vi holder et rolig og fint tempo. Ro i sjela vil jeg ikke si, men det er ganske deilig 🙂

Hvor mye skulle du hatt for å være med på Ex on the beach?

Hahaha, myyyyye! Vi snakker millionbeløp. Da kunne jeg vært med, holdt en superlav profil, typ ikke blandet meg i noe som helst og blitt sendt hjem så fort som mulig. Jeg har skjønt at man må hjem om det ikke er noe drama rundt deg så jeg hadde kjørt på med den strategien.

Hvor har du kjøpt garderobeskapet ditt?

Det var her da jeg flyttet inn, men jeg er ganske sikker på at det er fra IKEA 🙂

Har du et favorittklesplagg?

Bunaden min og denne kjolen fra By Malina 🙂

Jeg bor alene og ønsker å skaffe meg hund, anbefaler du det?

Det er dessverre umulig for meg å svare på når jeg ikke vet noe om livssituasjon eller hvor du bor. Jeg for min del ville ikke skaffet meg hund om jeg bodde her alene, eller om jeg fortsatt hadde en butikkjobb. Det er mye ansvar og hunden trenger deg ganske lenge før den er klar for å være alene hjemme. Den trenger også at amn er tilstede og bruker tid på den når man er hjemme. Hvis du føler du har tiden, energien, kjærligheten og muligheten så hvorfor ikke, men sett deg godt inn i det først 🙂 Sjekk ut raser som passer din livssituasjon, valpekurs i nærheten, du kan også forhøre deg med oppdrettere!

Hvor ofte har du vært på Island og føler du deg da som en turist?

Hm… Jeg vet ikke hvor mange ganger, men jeg tror det er rundt eller rett under tosifret. Jeg føler meg definitivt som en turist. Jeg er jo ikke særlig kjent og kan ikke språket, men jeg synes alltid det er superkoselig å komme dit og føler meg på en merkelig måte litt hjemme.

Hva er favorittjangeren din på film og serie?

Drama og romantisk komedie!

Føler du deg som en kjendis?

Hehe, nei det gjør jeg ikke 🙂

Hva likte du best da du var liten?

Dyr, definitivt dyr. Jeg har alltid elsket dyr og ville bli veterinær frem til jeg forstod at man måtte avlive dyr og være god i typ matte og realfag.

Hvordan er forskjellet på livet nå og før du ble sammen med Morten?

Det er ganske stor forskjell på en måte, men på en annen måte ikke. Jeg likte best å være hjemme med venninner eller på besøk hos venninner med film, vinkveld eller middag i stede for å dra ut så det er det samme, bare at venninner oftest er byttet ut med Morten haha. Så bodde jeg jo i Oslo sammen med venninner og brukte veldig mye tid sammen med dem. Vi trente sammen, lagde middag sammen, bare hang sammen uten å egentlig gjøre noe, dro ut og spiste, hadde vinkvelder, vors og en sjelden gang ble jeg også med på byen haha. Så der er det jo annerledes, med tanke på at jeg er mye mindre med venner enn tidligere, dog ganske naturlig nå som jeg har flyttet fem timer unna de fleste av dem. Jeg brukte stort sett hverdagen på å være på jobb, trene og henge med venner. Så jeg gjør stort sett det samme, men nå jobber jeg kun med mitt eget lille foretak og jobber hjemmefra, jeg er veldig mye sammen med min kjære kjæreste og nå har vi jo fått en liten bebbis aka Trulte oppå det hele. Jeg eier egen leilighet. Større økonomisk frihet. Jeg vil si at jeg har blitt ganske mye mer etablert. Det ble langt og surrete, men det er vanskelig å svare på 🙂

Har du noe i leppene dine?

Nei. Det jeg hadde av rester fra en gammel innsprøytning (som var totalt unødvendig og ikke noe fint) fjernet jeg i 2017 hvis jeg ikke tar helt feil. Da var det et par klumper og litt rester igjen, men alt forsvant da.

Kommer du til å bruke tredemøllen mye?

Vanskelig å si. Morten bruker den nok mest, men vi foretrekker begge to å løpe ute i naturen så det blir nok mest på regnværsdager eller på dager hvor man kanskje har dårligere tid. Denne uken har vi for eksempel brukt den en gang hver 🙂

Topp tre favorittland?

Norge, Island og Hellas

Hvorfor bor du ikke i Kristiansand sentrum?

Jeg bor cirka fem minutter unna i bil og 15 om jeg går så det holder for meg. Vil heller bo her hvor det er turområder rett utenfor døren og kort vei til sentrum nå som jeg har hund, enn midt i byen med bråk og asfalt.

Kunne du flyttet til Oslo?

Ja, dte kunne jeg gjort under rette omstendigheter 🙂

Hva er dine planer for fremtiden, har du noen prosjekter på gang?

Jeg har noen prosjekter på privaten ja, ikke like mye i jobbsammenheng. Jeg må se hva som skjer fremover, men hvis alt går som jeg tror blir det nok et par store forandringer. Når det kommer til jobb vil jeg fortsette på dette sporet, men utvikle meg enda mer og se hvor det kan ta meg.

0 kommentarer

Siste innlegg