UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE BIKBOK / KJOLE HER

Hvor kjøper du bikinier?

Jeg synes de har sykt mye fint på Shein! Jeg har kjøpt en badedrakt derfra i år som er helt sykt fin, men nå er det jo toll på alt så det blir ganske dyrt og kvaliteten er ikke helt super, men helt ok. Jeg har også ganske mye fra NLY Beach 🙂

Hvis du måtte valgt ville du vært med på Paradise eller Ex on the beach?

Paradise, lett. Er ikke hele konseptet med Ex on the beach at det ikke er noe konsept annet enn at exer kommer inn og at man må lage drama for å bli? På Paradise er det i alle fall en premie å konkurrere om og man kan ha det helt fint der uten drama.

Hvordan holder du humøret oppe i disse dager?

Hehe, her skal jeg være ærlig og si at det er ikke alltid på topp. I dag har jeg for eksempel hatt en sykt dårlig dag. En skikkelig drittdag. ALT har irritert meg, idiotiske ting som ikke er irriterende en gang. Noen dager er jeg bare sint, uten å ha noen spesiell grunn. Det er jo en omstilling, man har litt mindre frihet og hverdagen er ikke det samme så det er lov å ha det slik innimellom. Når det er sagt så har jeg det mye bedre nå enn for noen uker siden da jeg var ganske irritabel hele tiden. Jeg savnet venner, jeg savnet å ha en hverdag full av inspirasjon og motivasjon, jeg savnet å kunne dra steder, jeg savnet å kunne samles, jeg savnet alt det vanlige. Jeg savner alt det enda, men det har hjulpet mye å kunne møte for eksempel Maren og løpe en tur, møte en annen venninne å gå en tur og føle at det er greit. Det å komme meg ut i frisk luft, at det har vært strålende sol, Trulte, Morten og nettshopping får meg opp igjen på dårlige dager haha.

Hva heter tredemøllen deres?

Abilica Premium AC treadmill. Supergod!

Hvordan fant dere navnet Trulte?

Morten fant det på. Han pleide faktisk å kalle meg Trulte haha, nå har jeg endelig blitt kvitt det.

Favoritt foundation?

Jeg føler hver nye foundation jeg tester blir en ny favoritt. Nå er jeg veldig glad i den nye jeg kjøpte for en stund siden fra Armani. Den dekker godt, men er så lett og fin på huden. Jeg tror jeg har beauty luminous silk.

Hvilken mobil har du?

iPhone xs 🙂

Hvilken butikk har det beste smågodtet?

Copp, definitivt! Coop Obs er oftest aller best. Der har de de beste spragleknasene/fargeplettene, sykt masse utvalg, de store heksehylene og crispo. Lakrisfudge er riktignok best hos Rema 1000.

Hvordan ser en perfekt dag ut for deg?

Våkne av meg selv klokken åtte, ser ut og det er sol. Jeg er i syden, typ Hellas. Går ut på balkongen og får servert roomservice frokost med masse deilige frukt, yoghurt og god kaffe. Morten er selvfølgelig med. Vi nyter den deilige frokosten på balkongen med sjøutsikt før vi går inn, pakker strandbagen og går ned til stranden. Der ligger vi og soler oss, bader, jeg leser eller hører på en podcast mens en varm vind gjør at det ikke er for varmt. Vi går og spiser en deilig lunsj et sted ved stranden før vi fortsetter soldagen. Går hjem til hotellet som ligger like ved, dusjer av solkrem og saltvann, smører meg inn med aftersun og tar på en deilig aftersun maske og setter meg på balkongen i badekåpen mens jeg hører mer på podcast eller leser litt til. Kanskje jeg tar en liten powernap. Så gjør jeg meg klar til en fin middag, tar på en nydelig sommerkjole, trenger ikke sminke fordi jeg er glowy og fin av solen. Morten og jeg går på en nydelig restaurant ved havet og drikker vin, jeg spiser selvfølgelig en nydelig pasta og dessert. Så var den dagen over, haha.

Før du ringer noen, øver du på hva du skal si? Hvorfor?

Nei, men det hender jeg tenker gjennom hva jeg skal spørre om eller si.

Hvis du kunne reise i tid, ville du dratt til fortiden eller fremtiden?

Jeg vil egentlig ikke reise i tid fordi jeg har det veldig fint akkurat nå og vil ikke dra noe sted. Jeg ville ikke reist til fremtiden så da måtte det blitt fortiden, men jeg hadde ikke turt å endre noe eller gjøre noe annerledes i tilfelle det hadde gjort at jeg endte opp et annet sted enn hvor jeg er nå. Jeg er med andre ord ganske fornøyd med livet.

Hvis du bare kunne hatt en hobby, hva skulle det vært?

Altså jeg tror ikke jeg har en hobby? Okei, trening er kanskje en hobby, men annet enn det har jeg ingen hobby faktisk. Så da måtte det vel blitt trening.

Hvilken historisk karakter vil du ha middag med?

Ingen spesielle. Ville heller hatt middag med noen som eksisterer i dag. Så spennende å ha middag med typ Michelle Obama eller Harry Styles! Eller kanskje til og med Donald Trump eller Putin bare for å se hvordan de er på tomannshånd og om de er så creepy som jeg føler de er. Nei vent, jeg tror nesten ikke jeg hadde turt å være alene med Trump… Måtte vært noen andre i rommet, haha.

Har du tatt plastisk kirurgi?

Nei, ingen planer om å noen gang gjøre det heller. Jeg er livredd for å måtte bli operert så det er definitivt ikke noe jeg ville gjort om jeg ikke måtte.

Kan du fortelle litt om barndommen din?

Jeg vokste opp i Tjølling, Larvik på et lite småbruk. Et helt nydelig sted, jeg skulle gjerne bodd der den dag i dag og kunne veldig gjerne tenkt meg det som et sommersted i fremtiden. Realistisk, haha. Vi hadde hund, kaniner, griser, kuer, høner og en katt. Jeg hadde en liten dukkestue som jeg rømte til hver gang jeg ble sint for noe og skulle flytte hjemmefra haha. Koste meg veldig der! Så flyttet vi litt nærmere “sentrum” i Tjølling, altså i nærheten av matbutikken og skolen. Det var veldig greit det også, kortere vei til venner, men jeg likte det første stedet best. Hadde det ganske greit 🙂

Hva gjorde at du ble vegetarianer? Er det en historie bak eller falt det bare nturlig for deg?

Nå spiser jeg fisk så er ikke vegeterianer, men spiser helst ikke kjøtt 🙂 Det ble en naturlig overgang. Med årene begynte jeg å mislike mer og mer kjøtt og til slutt synes jeg alt kjøtt smakte ekkelt og det kom så mange gode erstatninger at jeg like gjerne kunne spise de. Så det er ingen historie bak, ble bare sånn 🙂

Har du lyst til å gifte deg? Når?

Nå har jeg kjedet meg så mye at jeg har begynt å planlegge et bryllup jeg aldri vet om finner sted haha. Det er så sykt fordi jeg har vært veldig frem og tilbake på dette, men jeg kan absolutt se for meg å gifte meg med Morten en eller annen gang i fremtiden. Jeg vil ikke gifte meg bare for å gifte meg, har alltid tenkt at jeg ikke vil det i det hele tatt. Jeg vet jo ikke om det skjer, altså det er ikke et must, men jeg har plutselig fått litt lyst. Vi har ingen planer om det eller noe sånt, og jeg er fortsatt der at jeg definitivt vil forlove meg i løpet av de neste årene, men jeg må ikke gifte meg av den grunn. Samtidig har jeg blitt litt sånn “det hadde jo vært fint å gifte seg her da, se på denne kjolen, oi den kaken var fin”. Så tror jeg har blitt bitt av basillen.

8 kommentarer
    1. Hei jeg vil bare si en ting. Jeg så på videoene på snap hvor du svarer på spørsmål og snakker om at du blir irritert over hva slags spørsmål du får.
      Jeg skjønner godt at det er mye ulike spørsmål man ikke kommer til å svare på.
      Men folk er folk og de tenker vel at “plutselig kommer Andrea til å svare på et av spørsmålene mine om sex”. Fordi ja ikke alle tenker like langt og det er endel blogger som ofte skriver om sex.
      Men jeg synes du skal jobbe med å ikke utstråle så negativ energi fordi det er jo leserne dine og de som ser på dine stories som gjør at du kan ha det livet du har og kose deg så mye du gjør.
      Kanskje hvis man er skikkelig skikkelig irritert så burde du heller vente med å svare på spørsmål på snapchat og prøve å bli j bedre humør. Det er jo bare ikke svare på spørsmål du ikke vil svare på og tenke at folk er teite som stiller noen type spørsmål.
      Jeg liker veldig godt deg og bloggen din og liker at du har veldig positive verdier og holdning og vi tenker veldig likt om mye. Jeg er for eks heller ikke så glad i festing.
      Så jeg mener ikke å kjefte eller negativ nå men bare et tips. Det er mennesker som har nesten ingenting å leve av pga denne krisen. Vi som har jobber og noe vi kan bruke tiden med for å tjene penger er egentlig ganske heldig (jeg jobber selv med psykisk utviklingshemmede i kommunal bolig).

      1. Jeg synes det er 100% innenfor å vise dager hvor man er irritert, lei seg og sint, like gjerne som man viser dager hvor man er kjempeglad, lykkelig og full av energi. Hvorfor? Fordi det er ekte 🙂 Dette har ikke noe å gjøre med at jeg ikke er glad i jobben eller livet mitt, men man har dårlige dager og som jeg sa i den storien så må jeg også få lov til å føle meg irritert og si ifra om ting på lik linje med alle andre 🙂

    2. Hvilken serie var det du startet på igår som du fikk grøsninger av (ref snapstory)? 🙂 trenger serietips

    3. Hei Andrea!
      Ville bare si at jeg har lest bloggen din en god stund nå og koser meg skikkelig med å følge både deg og Morten. Det virker som du oppriktig er deg selv og jeg digger mye av innholdet både på bloggen og YouTube!! Vil også bare si at jeg også har slitt veldig med IBS jeg også. Har slitt mye fram og tilbake med lavfodmap ogsånn, akkurat sånn som deg. Det er utrolig slitsomt når det eneste du vil er å kunne spise vanlig og som man alltid har gjort.. så ville bare si at jeg sender deg masse støtte og kjærlighet! Ønsker deg masse lykke til og vi klarer det her sammen.

      1. Hei Synne <3 Så utrolig hyggelig å lese! Og tusen takk for det du sier om IBS.. Føler noen mener lavfodmap er løsningen på livet og at jeg er helt idiot som ikke klarer å følge det, haha. Så dette var fint å lese, tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg