UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / LYKO

Husk at koden ANDREA25 gir dere 25% på alt fra NLY BY NELLY

JAKKE HER / SKJØRT HER

Savner du Sofie?

Vi snakker sammen ganske ofte og holder kontakten sånn, så jeg føler ikke at hun er så langt unna om det gir mening 🙂

Har du noen skjulte talenter?

Hahaha, nei det skulle jeg gjerne hatt. Jeg har virkelig ingen talenter, så trist.

Kan du legge ut mer på Tise?

Kanskje etter hvert, men da blir det nok litt dyrere plagg. Det er ganske stress å selge ting for et par hundre kroner der, så de plaggene kommer jeg nok heller til å spare til et klessalg og heller legge ut dyrere.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?

Gøy at du spør. Jeg sjekket nettopp forbruket mitt de siste tre månedene for å sette opp et slags månedsbudsjett for tiden fremover. Jeg bruker mellom 2000,- og 3000,- i måneden på å handle. Her går interiør, klær, sko, sminke og hudpleie under en kategori. Jeg handler faktisk ikke så mye klær. Når jeg kjøper noe nå så er det som oftest litt dyrere ting som en kjole til et par tusen og da stiger den posten ganske fort.

Har du noen gang vært utro?

Nei, det har jeg ikke og det kan jeg aldri se for meg at jeg noen gang kunne vært. Det er så dårlig gjort overfor partneren man har og det kan være så utrolig ødeleggende for den andre parten sin psyke og liv.

Hva ville du blitt om du ikke var blogger?

Jeg ville definitivt jobbet innenfor mediebransjen. Jeg hadde lenge et ønske om å bli journalist, men nå er jeg litt mer på produksjonen. Kanskje tv-produksjon, medieproduksjon.. Noe sånt!

Hva liker du aller best med Kristiansand?

Jeg liker veldig godt størrelsen på byen, at det er en liten by, men den har sykt bra utvalg og egentlig akkurat det jeg trenger. Jeg har typ alt jeg trenger i livet mitt her. Det er masse fine turområder, sykt mye god mat, bra klesbutikker, utrolig mye bra innenfor personlig pleie som hudpleie, frisør osv. Skikkelig hyggelige mennesker.

Har du snakket med Sofie etter bruddet?

Okei, jeg har fått så mange spørsmål om bruddet til Sofie. Det føler jeg egentlig er litt rart at jeg skal uttale meg om. Det er deres privatsak, men i og med at jeg fikk så mye så ville jeg bare ta med dette og si at ja det har jeg. Jeg ønsker begge to det beste videre, de er så fine mennesker!

Hvordan har du det om dagen?

Nå har det virkelig gått oppover her altså! Denne uken jeg har vært i ganske godt humør og livet har vært ganske bra. Jeg hadde ekstremt godt av gårsdagen hvor det skjedde noe nytt for en gangs skyld. Det var så lite som at jeg var i et møte med mine nye regnskapsfører, men det lyste opp dagen min fordi jeg fikk følelsen av at det skjer noe igjen. Sola stråler og det går egentlig veldig bra altså, tusen takk som spør. Det er såå koselig!

Påvirker corona din og Morten sin inntekt som influensene?

Hm.. Både og. Jeg har en annonse som har blitt utsatt på ubestemt tid og en fast avtale hvor jeg “hjalp til litt” ved å gi ekstra jeg vanligvis ville tatt ekstra betalt for. Samtidig så har inntekten for min del gått opp på andre ting og det kommer foreløpig enda nye samarbeid inn så det er veldig bra 🙂 Det holder seg da med andre ord ganske stabilt med tanke på at noe blir utsatt og andre ting går bedre. For Morten sin del tror jeg det går ganske bra. Han får stadig nye samarbeid og har foreløpig bare fått en utsatt så vidt jeg vet.

Har du det bra i forholdet ditt nå?

Ja, det har jeg ❤️ Nå skal det sies at jeg dessverre hadde løyet om jeg ikke hadde det. Jeg hadde nok ikke skrevet “nei, nå går det ganske dårlig her” hvisdet hadde gjort det fordi det hadde vært en privatsak. Nå er jeg litt inne på det jeg skrev i “sex-spørsmål innlegget” igjen. Det med privatliv. At det er lett å tro at man deler veldig mye mer enn hva man egentlig gjør og at noe må få være privat.

Kjekkeste kjendis?

Så vanskelig! Ryan Reyndols og Charlie Hunnam er UTROLIG flotte.

Hva liker du best med karantene?

Ååå, jeg elsker dette spørsmålet! Det er så koselig å vri det om å tenke på det positive. Det jeg liker best er at jeg ikke føler at jeg må gjøre noe som helst sosialt, haha. Noen ganger kan jeg føle at nå må jeg være sosial igjen, mens jeg egentlig bare vil være hjemme og ikke gjøre noe som helst. Nå kan jeg det!

Hvilke parfymer er dine favoritter?

Nå bruker jeg Giorgio Armani Sí. Elsker den og tror jeg kommer til å kjøpe den igjen neste gang jeg skal ha ny. Jeg pleier å bruke parfymer en til to ganger før jeg bytter, hehe. Gøy å prøve noe nytt. Jeg er også veldig glad i Calvin Klein Women som jeg brukte før denne og Gucci Bamboo.

Skal du løpe halvmaraton i år eller neste år?

Ahh, den idéen til Morten altså. Hvorfor gikk jeg med på det? Jeg kan egentlig ikke løpe noe særlig fordi jeg har et skikkelig dårlig kne. Jeg løp masse før, men plutselig sa det helt stopp. Det blir uansett ikke i år, jeg må fortsette med fysioterapi på kneet og egentli blir jeg bare irritert av tanken på å risikere å ødelegge kneet igjen for et løp. Så dessverre kan det være jeg må trekke meg fra den dealen der.

Hva var din første jobb?

Det var på McDonals’s i Larvik. Der jobbet jeg i fire år faktisk og jeg trivdes veldig godt der. Jeg stod mest i Drive in og det var såå gøy!

Hva er den sprøeste tingen du noen gang har gjort?

Haha, det tror jeg ikke jeg skal skrive her. Jeg kan si noe halvsprøtt. Like etter at jeg flyttet til Oslo satt jeg og to venninner oppe ganske sent og to av oss hadde så lyst til å reise. Så vi bestilte flybilletter til Zakynthos på et fly som skulle gå bare noen timer senere. Vi booket, pakket med en gang, den tredje venninnen kjørte oss til Gardermoen etter bare to timer eller noe sånt og så fløy vi avgårde.

Hvis du kunne hatt superkrefter, hva ville du hatt?

Altså så mange morsomme spørsmål denne uken! Wææ, det er jo kjempevanskelig. Jeg må tenke blant de vanlige superkreftene da? Være usynlig, da kan jeg snike på så mye gøy haha.

Hva er du mest stolt over i livet?

Jeg er veldig stolt over å eie min egen leilighet, noe jeg omtrent aldri trodde kom til å skje i alle fall ikke før om mange år, og at jeg har klart å få til et enkeltpersonforetak som går strålende og som jeg kan leve av å drive.

Topp fem favorittfilmer?

Løvenes Konge, The Notebook, How to loose a guy in 10 days, It’s Complicated og 12 years a slave er så sykt bra, men jeg klarer nesten ikke å se den igjen. Den må allikevel med på listen.

Tre realityprogram du kunne vært med på?

Som jeg ikke har vært med på? Wow, den er vanskelig. Det er ikke noe som jeg er sånn “omg, jeg har så lyst til å være med på det”. Jeg har liksom gjort de hyggelige luksusprogrammene hvor man blir skjemt bort og blir brun, haha. Sånne program liker jeg! Nå har jeg bare kjipe program igjen… Hvis jeg måtte valgt hadde det vel blitt Farmen, Bloggerne kunne jeg jo gjerne gjort (teller det som Reality?) og til slutt Sommerhytta.

Hvordan liker du den nye leiligheten? Er det et fint nabolag og fint sted å bo? Snille mennesker?

Jeg trives veldig godt i leiligheten! Er skikkelig glad i den, det eneste er at jeg kunne tenkt meg bakkeplan og en egen hageflekk. Ellers trives jeg kjempegodt. Naboene er veldig hyggelige, vi har et lite turområde rett utenfor her og masse sol.

Sover Trulte på samme rom som dere?

Ja, hun sover i hundesengen sin på soverommet vårt 🙂

Hva synes familien din om at du var med på Love Island?

Pappa spurte “det er vel ikke som det andre du var med på?” da jeg sa jeg skulle være med, haha. Da han fikk bekreftet at det ikke var det så var det helt greit og det gikk jo veldig bra.

Får dere til å balansere egentid med kjærestetid i disse dager?

Vi er ganske vandt med å være veldig mye sammen med tanke på at vi jobber sammen til daglig, så den delen er ikke så annerledes for oss. Det er jo det med at jeg ikke kan dra til en venninne, eller ikke er borte i noen timer og gjør ærend osv. Samme med Morten, men nå har vi fått playstation på soverommet så der kan Morten trekke seg tilbake så kan jeg henge i stua hvis vi trenger litt egentid. Jeg pleier også å ta meg en liten tur med Trulte hvis jeg føler for å være litt alene 🙂 Så det går egentlig veldig greit.

13 kommentarer
    1. Haha, jeg føler det samme angående det sosiale i denne korona tiden. Jeg MÅ ikke være sosial! 😉 Ha en fin dag! <3

    2. Jeg syntes det er så gøy å se hva du deler både på bloggen og mystory på snap. Føler du og Morten er så voksne, så dere deler ting jeg lærer av og får inspiriasjon til ting å gjøre. For eksempel til matlaging, eller at jeg plutselig får et kjempebra serietips. Det er godt at jobben din fungerer i «disse tider» også!

    3. Hei!
      Skjønner om du ikke tar med dette da det ikke er relevant til noe, men jeg er rett og slett for dum til å sette meg inn i dette så må ty til en «ekspert» 😂

      Jeg så du hadde fått pakke fra Zara, kan man bestille som før fra de uten å få toll?

    4. Først og fremst vil jeg bare si at «ukens spørsmål» innleggende dine alltid er utrolig spennende. Jeg syntes du svarer/skriver godt og svarer på varierte spørsmål, ikke bare de typiske «hvor høy er du?» og «hvor gammel er du?». Så her synes jeg du virkelig kan gi deg selv en klapp på skulderen. Også lurer jeg på, for dere ukeshandler hver uke virker det som, klarer dere dermed å unngå småturer på butikken i løpet av en uke da eller blir det litt av det likevel? Sliter veldig med dette selv, men elsker konseptet med ukeshandel og elsker å følge med på andres ukeshandler <3

      1. Så hyggelig! Tusen takk 🙂 Det hender det blir noen fordi det er ikke alltid vi klarer å beregne helt perfekt, eller at vi har glemt en ting eller to, men som regel går det ganske greit!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg