UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER

Hvor kan man se deres sesong av Love Island og kan dere reagere på den?

Den kan man i hvert fall se på Viafree (muligens Viaplay også) og det kan vi absolutt gjøre! Nå har det gått såpass lang tid at det bare blir gøy og koselig å se det igjen tror jeg 🙂

Hvem er dine beste venner?

Jeg har flere veldig gode venner og jeg er ganske sikker på at de vet hvem de er selv.

Hadde du klart 71 grader nord eller Robinson?

Hvis jeg først hadde vært der så hadde jeg nok klart det, altså jeg hadde ikke trekt meg med mindre jeg ble syk eller noe slikt, men det frister ikke akkurat å være med på haha.

Ser du på The Bold Type?

Ja! Så bra du spurte fordi jeg har helt glemt at det har kommet ny sesong.

Hvordan bryllup vil du ha om du skal gifte deg noen gang?

Jeg vil ha det i utlandet, aller helst. Gjerne i en botanisk hage eller på en vingård typ. Det hadde vært helt utrolig fint! Jeg vet akkurt hvordan kjolen skulle vært også hehe.

Hvordan var det i Stockholm med så mange influencere?

Det var så bra i Stockholm! Alle jeg snakket med var superkoselige og vi ble veldig godt ivaretatt så det var helt supert. Antakeligvis det beste eventet jeg har vært med på noen gang.

Hvorfor skal dere kanskje flytte? Dere har nettopp flyttet inn og pusset opp og så sier du at du er åpen for forandringer så jeg bare lurer på hvorfor du liksom er det?

Det er ikke alt man ønsker å dele med offentligheten. For vår del så kan det være at det passer oss bedre å flytte på oss, ikke nødvendigvis nå, men med tiden. Det har med alt fra jobb, skole og privatliv å gjøre. Vi har som du sier akkurat pusset opp og jeg er så fornøyd, men jeg er veldig åpen for å flytte på meg om det føles rett.

Er du redd for Corona viruset?

Nei, overhodet ikke. Det eneste som gjør meg redd er at jeg kan ha hatt/har det og går rundt og smitter noen som viruset kan være farlig for. Jeg er ikke redd for å få det selv fordi jeg er ung og frisk og det burde gå veldig bra.

Hvor er bootsene dine fra?

De jeg bruker aller mest er disse. De er skikkelig gode å gå i når du har brukt de et par ganger og gått de inn.

Tjener du mest på blogg eller på de andre platformene?

Det er mest på blogg, men også en del på Instagram 🙂

Kan du fortelle om oppveksten din i et blogginnlegg?

Nei, det har jeg ikke noe behov for.

Vil du at Morten skal fri på ordentlig eller tuller du?

Haha, godt spørsmål jeg vet nesten ikke selv. Neida, jeg vil at han skal fri en gang, men ikke akkurat nå.

 Kunne du tenkt deg å jobbe som klesstylist?

Hm… Kanskje, men da føler jeg at jeg måtte tatt et kurs eller en utdannelse innenfor det først.

Når var første gang du fikk mensen?

Jeg husker faktisk ikke nøyaktig, er det vanlig å gå rundt å huske på det? Det jeg husker er at det var på barneskolen en gang og at jeg var i stallen på ridetime, hehe.

Synes du Nora og Johannes fortjente å vinne Love Island?

Ja, absolutt! Jeg synes begge de to parene som stod igjen til slutt var veldig verdige vinnere 🙂

11 kommentarer
    1. Hei,
      Er du villig til å selge din Arnie Says genser i offwhite fra Retro? 🙂
      Har SÅ lyst på genseren, men får ikke kjøpt den noen plass. Kan godt gi fullpris. Hvis du gir tilbakemelding her kan jeg ta nærmere kontakt.

      1. Koker pasta og potet i litt tykke skiver, steker vegetarboller og deler de i to, kutter opp ønskede grønnsaker (jeg liker paprika og purreløk), så blander jeg alt det sammen i en ildfast form, har i fetaost, strør over chiliflak og steker i ovnen med den nye red cheddar fra Apetina 😀 Et ordentlig deilig kosemåltid!

    2. Måten du svarer leserne dine på er kvalmt .
      Hadde det ikke vært for lesere så hadde ikke du tjent en eneste krone på bloggen. Ikke glem det. Du kommer langt med å være høflig og ydmyk !

      1. Ka faen… ho svare høfflig på kommentaran sine… ka faen feile det dæ !?? -.- MÅ vær mye galt før og si det sånn !! VOND PÆRSON VIL Æ SI OM DÆ, LISA 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg