UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

BLAZER HER / T-SKJORTE HER / BUSKE GINA TRICOT / SKO HER

Er du gift?

Hehe, nei det er jeg ikke.

Heier du fortsatt på Omid og Iselin?

Ja, men nå har jeg ikke sett på typ en uke så vet ikke om det har skjedd noe drastisk der, haha. Heier på de etter hva jeg har sett!

Er du ofte i Larvik?

Nei, jeg savner faktisk Larvik nå og det var så rart å ikke være der i jula.. Nå har jeg ingen grunn til å dra hjem lenger fordi jeg har ingen som bor der. Pappa har flyttet så jeg har ikke noe hjem der lenger, og alle vennene mine bor andre steder. Utrolig trist!

Savner du Love Island?

Jeg kjente litt på det da den nye sesongen startet, ja. Det var så koselig og moro! Så minner det meg så sykt om da Morten og jeg ble kjent og da vi forelska oss. Alt var så fint og herregud, ja jeg savner det.

Tjente du mye i fjor?

Jeg vil si jeg tjente ganske bra, ja 🙂

Hva er det dyreste du har?

Leiligheten min, hehe. Bortsett fra den er det nok bunaden min, den er ganske dyr. Gleder meg så mye til jeg får brukt den igjen. Jeg elsker bunaden min og føler meg alltid så sykt fin i den.

Hvor mye kostet leiligheten deres?

Den kostet ca. 2,2 millioner med fellesgjeld. Det er så sykt hvor mye vi fikk for pengene her! Jeg er strålende fornøyd med den 🙂

Følger du med på Love Island UK og hvem heier du i så fall på?

Ja, men har ikke sett de siste epsidoene på Sumo. Heier foreløpig på Paige og Finn! Likte Paige veldig godt helt fra starten av og elsker Finn, herregud for en fin fyr.

Er du vegetarianer?

Nei, jeg spiser fisk og legger ingen begrensninger på meg selv i forhold til hav jeg kan spise og ikke, men jeg liker faktisk ikke kjøtt. Det har bare blitt eklere og eklere med årene og nå har jeg til og med gitt opp pepperoni på pizza som var det siste jeg holdt fast ved, men til og med det ble ekkelt. Så jeg spiser som regel ikke kjøtt nei, og ser ikke helt for meg at jeg kommer til å gjøre det igjen, men man skal aldri si aldri.

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm.

Er jeg slem som blir misunnelig og til og med hater litt at venninner og kollegaer får seg kjæreste igjen før jeg klarer å få en?

Jeg vil ikke si at du er slem, men kanskje du burde jobbe litt med deg selv så du kan glede deg på deres vegne i stede for å bli misunnelig og sint? 🙂 Og hvor gøy er det egentlig å få kjæreste på kjæreste på kjæreste? Kanskje det er bedre å være den som ikke har kjæreste hele tiden, men når du faktisk får en så er det for alltid? Prøv heller å tenk sånn og gled deg over at de rundt deg er lykkelige.

Hva er favorittminddagen din?

Taco, definitivt. Elsker taco (men ikke like mye som Pepsi Max)

Hvor er skinnbuksene dine fra?

De jeg hadde på i går er fra Gina Tricot, ellers bruker jeg disse ganske mye.

Blir det Tromsø i mars?

Ja, i hvert fall på Morten! Han kom på andreplass i NM-kvalifiseringen i vannsklie så da blir det tur til Tromsø og NM i mars 🙂 Jeg håper jeg får til å være med, det hadde vært så moro!

Har du fortsatt kontakt med jentene og guttene fra da du var på Love Island?

Noen, men ikke så veldig mye. Det går jo litt i meldinger på Instagram og snaps, men Marius har jeg enda god kontakt med så det er veldig koselig.

Pepsi Max eller taco?

For et grusomt valg! Jeg ender allikevel på Pepsi Max, klarer ikke se for meg en verden uten haha.

Hvor mye betalte dere for Trulte?

Vi betalte bare 3000,- fordi hun har en sykdom som gjør at hun kommer til å bli svaksynt, eller i verste fall blind på det ene øyet over tid så hun kan ikke brukes i avl for eksempel. Hun kommer ikke til å lide noe og kommer i følge dyrlegen til å tilpasse seg helt fint, så oppdretteren ønsket å finne en familie som kunne elske henne for den hun er og bruke henne som familiehund. Det kunne vi absolutt, hun er jo helt fantastisk nydelig og jeg ville ikke brukt henne i avl uansett.

16 kommentarer
    1. FOR en nydelig bilde av deg, nok en gang! Du er virkelig fotogen, og rå på det med bilder generelt! Wow! Klem! ❤️

    2. Hei!
      Siden du følger med på love Island uk, hva syntes du om det som skjedde med shaughna og callum?
      Jeg er såå oppslukt i den serien🙈

    3. Hei, eg så på videoen av Trulte. Så søt hund!😍
      Fikk ikkje kommentert på det innlegget!
      Men eg ville bare informere om at det ikkje e så lurt å gi hunden mat når man er på tur. Man ska minst vente 1 time før og etter lang tur/mye lek med å gi mat. Hunden man få noe som heter magedreining eller problemer med magen.

    4. Hva er dette for bait da? Tjente du mye ifjor var spm og du la ut spm med link til blogg innlrgget men du unngår jo å svare på spm? Er det kun for å få folk til å trykke på bloggen for å tjene penger så er det rimelig stusselig…

    5. Helt enig med Beate, du var så innmari fin på dette bildet! 😍 Jeg kommenterer egentlig aldri blogger, men shit, alle kan vel bli flinkere på å gi komplimenter i blant!

    6. Trives du, morten og trulte og bo i leilighet ? 🙂

      Bjæffe ho mye ?

      Kordan e det og leve live UTEN musikk ? E ikje det slitsomt ? :-S

      Billig leilighet må æ si ja men du har helt rætt i at man kan få mye før pængan i krs, næsten før godt te og vær sant 🙂 Fant ei te 1,8 og det e jo kjæmpe billig.

      Klæm <3

      1. Ja, men jeg skulle gjerne hatt min egen lille hageflekk så vi kunne sluppet henne ut under valpetiden! De ter det eneste… Nei, hun lager omtrent ikke en lyd. Har hørt henne bjeffe fire ganger til sammen siden vi fikk henne og det er sånne søte små bjeff hvis hun har hørt andre hunder bjeffe, men vi har “tatt” det helt fra hun var liten av. Hm… Det vet jeg ikke ,har ikke et liv uten musikk? 🙂

    7. Så bra 🙂

      Man har jo ikje lovt og spælle musikk i leilighet, så da må det vær no anna regla i Krs :-O

      Huske at når æ bodde i leilighet så måtte æ gå ut og spælle musikk, kunne ikje gjør det inne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg