UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker NA-KD, Nelly

SKJORTE NA-KD HER / BUKSE HER

Kommer du til å handle på IKEA igjen etter alt styret med kjøkkenet?

Ja, jeg kommer til å handle ting som faktisk er på varehuset og som jeg kan se før jeg kjøper det. Jeg kommer antakeligvis aldri til å bestille noe derfra igjen og jeg vet at jeg aldri kommer til å kjøpe kjøkken fra IKEA igjen. Det er virkelig verdt å betale litt ekstra for å få det man bestiller til tiden, og ikke minst bli møtt med god kundeservice.

Hva skjer med deg og Morten, har dere gjort det slutt?

Nei? Haha, herregud hvor i all verden får du sånt fra? Det skjer ingenting med oss, vi har det veldig fint og har ingen planer om å gjøre det slutt.

Har du ikke kontakt med Sofie Nilsen lenger?

Jo, det har jeg 🙂

Hvor kjøper du det meste av dekoren til hjemmet?

Det er litt forskjellige steder. Royal Design, Upstairs, Ellos Home, H&M Home.

Har dere planer om å flytte?

Njæææ. Det er litt vanskelig å svare på fordi vi har ingen konkrete planer, men vi snakker om det. Foreløpig er det bare tanker og det er en blanding av at vi prøver å stake ut kursen for fremtiden og hva som blir best da, og at vi kunne tenkt oss en egen hageflekk og å ikke bo i blokk med hund..

Hvordan fikk dere hunden til å bli stueren og hvor lang tid tok det?

Vi gikk ut en million ganger og prøvde å få henne ti lå forstå at det var bra å gå på do ute. Det gikk veldig bra og hun var omtrent stueren i jula, men så fikk hun et tilbakefall etter at vi var på hytta og ble 100% stueren for en måneds tid siden kanskje. Vi fikk henne første desember så det tok vel litt over en måned fra vi fikk henne, blir ikke det riktig? Vi fikk beskjed fra oppdretter at det kunne ta litt ekstra tid fordi hun var 10 uker da vi hentet henne og da gikk hun på tissetepper…

Hvorfor er det ikke hotseat på Love Island i år?

Det aner jeg ikke, men jeg tror ikke hotseat egentlig er en Love Island-greie?

Hvem er favoritt-idrettsutøveren din?

Hm… Jeg har vel egentlig ingen soleklar favoritt, men jeg er veldig glad i håndball da! Så kanskje Stine Bredal Oftedal? Hun er utrolig flink og virker som en veldig hyggelig og oppegående dame 🙂

Kunne backpacking jorden rundt vært noe for deg?

Nei, jeg takler ikke å pakke i sekk haha. Jeg vil heller reise med koffert og besøke ett eller to steder av gangen. Jeg blir fort lei va å være på reise også hvis det går for lang tid, savner norsk mat og norsk luft.

Er det ikke litt trist å skulle ha en familie uten barn?

Nei, jeg tror familier som er frivillig uten barn også har det veldig fint 🙂 Hvis man vil ha barn og kan få barn så får man nok barn. Så da tenker jeg at de som kan få barn og ikke får barn er lykkelige uten og at det er en grunn til det.

Hvem håper du vinner Love Island i år?

Omid og Iselin! Jeg synes de er så skjønne og utviklingen de har hatt som par er så fin. Begge to virker som ærlige og fine mennesker, så jeg krysser alt jeg har for at de går av med seieren! stem, stem.

Hvor lang tid tok et før du og Morte ble et par på Love Island?

Jeg tror ikke det tok mer enn en ukes tid. Litt usikker, men vi ble par på det andre parvalget (da regner jeg ikke med det aller første når vi kom inn i villaen).

Hvor er Central Perk koppen din fra?

Den er kjøpt på Primark i Manchester. De har sin helt egen Central Perk café inne i butikken!

Tror du det å vinne Love Island hadde noe å si for forholdet deres?

Nei, det tror jeg ikke. De siste ukene var vi veldig sikre på at det skulle bli oss to og da det var dumping snakket vi om at det skulle bli deilig å komme ut, dele hotellrom og kjøpe en burger haha. Vi gledet oss bare til å komme hjem og gjøre vanlige ting sammen som å dra på butikken og se på film på sofaen, men det var utrolig gøy å vinne! Det var det 🙂

6 kommentarer
    1. Omid og Iselin for the win!🙌 Fader at Mie tok tilbake Ali!!! Arrrg! Åhhh, jeg fikk litt vondt av Trulte da jeg så på snap at hu lette etter Morten! Næmmen, søøøt! Klem! ❤️

    2. Du vil ikke ha barn, men er fosterhjem noe for deg? Da er det barn som ikke har det så godt hjemme som skal bo hos deg for eksempel.
      Eller hva med vertshjem? De som skal gå på vgs som kanskje ikke kan bo hjemme eller hybel, de trenger hjelp til f.eks. vekking om morgenen, vaske klær, osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg