UKENS SPØRSMÅL

Reklame | @browsbylaila / annonselenke Nelly

GENSER ZARA / BUKSE GINA TRICOT / SKO HER

Hvis du hadde vært singel, hvordan ville du møy en potensiell kjæreste i dag?

Det ideale hadde vært å møte noen via felles venner, men jeg trengte jo Love Island jeg da 😂

Skal dere reagere på uke 3 av Love Island?

Nei, jeg tror nok ikke det dessverre… Det kan være vi overrasker, men jeg tror nok ikke det blir noe mer. Det er alt for kjedelig og det tar alt for mye tid.

Hvis du skulle fått en annen jobb, hva hadde det vært?

Jeg kunne tenkt meg en gøy mediejobb eller i en koselig liten butikk med ting jeg liker 🙂

Hvor ofte trener du og hva motiverer deg?

Det varierer fra 0-3 ganger i uka tenker jeg. Nei, si det. Jeg synes det er veldig moro og har funnet en del økter jeg liker godt. Så er det veldig motiverende å merke at man blir sterke og i bedre form!

Hvem heia du på i Love Island Australia?

Cartier og Adam…. men, dere vet.

Skal du fortsette å se Love Island om dere slutter å reagere?

Ja, men bare når jeg gidder haha. Litt innimellom, en episode her og en der. Gøy hvis noen ryker eller det skjer noe spesielt, men jeg ser nok ikke alt med mindre det tar jeg opp veldig.

Hvor mye veier du?

Det aner jeg ikke, veier meg aldri.

Hvorfor ble ikke Morten med på valpekurs?

Vi hadde en avtale på at jeg skulle dra på valpekurs hvis vi fikk hund, så derfor.

Er dere flinke til å sosialisere Trulte med mange andre hunder?

Dette er nok et minefelt å uttale seg om, men på valpekurset fikk jeg beskjed om å ikke gjøre det. I følge kurset skal ikke hunden skal ikke sosialiseres med hunder hvor som helst og når som helst. Vi pleier å la henne hilse om hun ikke er redd og om den andre ønsker å hilse, så har vi playdates med Laban 🙂

Liker du brunost?

Ja, men magen min tåler det ikke 🙁

Kan du legge ut oppskriften på spaghettien du lagde?

Kok opp spaghetti, jeg brukte glutenfri. Skrell og kutt opp gulrot i små biter, stek det i stekepannen i noen minutter før du tilsetter karbonadedeig eller en erstatning, jeg brukte Quorn. Stek i noen minutter, krydre med oregano, salt, paprikapulver, chiliflak og pepper. Tilsett en kartong med hakkede tomater og en spiseskje med tomatpure. Bland godt sammen og la det putre til det har en fin og ønskelig konsistens.

Hvordan går det med magen for tiden?

Det går mye bedre! Nå vet jeg hva jeg hovedsakelig ikke tåler så hvis jeg spiser noe av det og blir dårlig så vet jeg hvorfor. Det mest frustrerende har vært å ikke skjønner hvorfor jeg blir oppblåst eller dårlig. Nå holder jeg meg som regel unna det jeg reagerer på, men hvis jeg har veldig lyst på det så spiser jeg det vel vitende om hva konsekvensen av det blir.

Hvordan er det å være blogger og influenser?

Jeg føler ikke det er et enkelt svar på dette, haha. Det er veldig gøy fordi jeg lærer utrolig mye nytt av å drive med dette. Det dukker stadig opp ny lærdom. Jeg får drive med noe jeg synes er veldig moro, sosiale medier, bilder og tekst. Jeg når ut til mange, noe som både er gøy, men også skummelt. Man må bli vandt til at “alle” skal ha en mening om deg, at hvis du gjør en feil kan det bli blåst opp på forsiden av diverse nettaviser og at det å li hengt ut her og der liksom er “greit”. Det er både ulemper og fordeler, men alt i alt synes jeg det er veldig morsomt.

Har du og Morten planlagt noe ferie sammen i år?

Ja, vi reiser til Hellas i slutten av mai.

Hva er ditt favorittminne fra 2019?

Ååå 2019 var et år hvor det skjedde helt utrolig mye så det å velge ett minne er alt for vanskelig. Jeg må velge første nyttårsdag i Roma med Morten, da vi hentet Trulte og da vi flyttet inn sammen.

Hvor fikser du brynene dine? De er sykt fine!

Hos Laila (@browsbylaila) som holder til på Stedet i Markens 🙂

Kunne du tenkt deg å prøve å spise plantebasert?

Nei, ikke med den magen min (irritabel tarm). Jeg tåler så lite allerede og skal helst unngå ting som linser, kikerter, bønner og tåler en av alle de kjøtterstatningene jeg vanligvis brukte så da hadde jeg sultet.

12 kommentarer
    1. Synes Love Island er kjempebra jeg! Søte folk og akkurat passe mengde drama. Første sesongen og denne sesongen er fine begge to.
      Hva forventer man i dag egentlig? Ingen som blir forelska på en dag heller.. Synes det er synd at så mange krever enda høyere underholdningsnivå – må det bli helt ex on the beach for at det skal være gøy å se på? Blir det drøyere går man jo helt vekk fra konseptet. Sier litt om hva man har blitt fora med av realityserier. Heia serier som Love Island! håper dere som vinnerparet av første sesong kunne tenke dere å reagere innimellom på nye episoder (kanskje hakket mer positive:)?)

      1. Jeg klarer liksom ikke sette fingeren på hva det er… Jeg vil ikke ha mer drama, det blir feil. Hvis du ser forrige sesong av UK så var den perfekt! Så jeg sammenligner alt med den, haha. Nei, vi reagerer ærlig og er vi ikke positive så er vi ikke positive på videoen heller. Det blir jo feil. Da tenker jeg det er bedre å gjøre som vi gjør, slutte å reagere 🙂

    2. Thihi… Herren er dere 14 år eller??? Skal vi se mer på love Island 🤣🤣 om dere vil det så trenger vel ikke hele verden å vite det???

    3. Forståelig at dere ikke vil reagere på Love Island uker/episoder hele tiden, enig i at det blir kjedelig. Nå har ikke jeg sett alt av reaksjonene men kjente jeg ble litt provosert av det lille jeg så. Hadde jeg vært en av deltagerne og sett videoen deres hadde jeg blitt rett og slett såra. Deltakerne er (trolig) seg selv der inne, og å se dere bare kommentere negativt til at de gjør og sier setter dere i et ganske dårlig lys. Gjør dere flere reaksjonsvideoer anbefaler jeg at dere kanskje er litt hyggeligere/positivere, da syns hvertfall jeg det er hyggeligere å se på. Husk at dere er influensere og påvirker leserene deres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg