UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Joico

BLAZER ZARA / BUSKE MONKI

Er du 100% vegetarianer?

Nei, jeg spiser fisk og jeg har ingen regler overfor meg selv. Jeg spiser akkurat det jeg vil, men de siste årene har jeg begynt å like mindre og mindre kjøtt. Det siste året har jeg fått helt avsmak, men om jeg plutselig skulle få lyst på det (noe jeg tviler ekstremt sterkt på) så spiser jeg det.

Hvilke hårprodukter bruker du for å style håret ditt?

Hovedsakelig Joico sine!

Har dere venner i Nord-norge?

Ja, Morten har familie der også bor jo Marius og Einar som var med i samme sesong av Love Island som oss i nord.

Ville du helst vært med på din sesong av Love Island eller den nye?

Nå kjenner jeg jo til min sesong og deltakerne der best, men uansett ut ifra hva jeg har serr av den nye sesongen så ville jeg vært med på min. Jeg ville ikke vært med i en sesong hvor jeg hører de caster etter kropp over personlighet. Nå ser vi veldig lite av alt som skjer i villaen, men det er jo det inntrykket jeg har fått også. Det er lite personlighet og mye kropp, hehe…  Jeg er uansett utrolig fornøyd med deltakerne jeg tilbragte seks uker med inne i villaen også traff jeg jo min fantastiske kjæreste samtidig som jeg hadde det kjempefint så det er et veldig lett valg.

Hva heter grønnfargen dere har i stuen?

Det er Organic Green fra Jotun.

Hva var førsteinntrykket ditt av Morten da han kom inn i villaen?

At han var veldig kjekk! Jeg hadde snoket litt på forhånd og sendte faktisk bilde av han i gruppechatten med vennene mine og sa at jeg synes han var kjekk, haha. Problemet var at jeg hadde hørt rykter om at han var shady så jeg hadde utelukket han, men så begynte vi å bli kjent og jeg merket at Morten er verdens snilleste og en veldig ærlig person så da la jeg de ryktene fra meg.

Hvorfor valgte dere å flytte akkurat til Kristiansand og ikke Tønsberg, Drammen osv?

Det stod mellom Oslo og Kristiansand, ingen andre steder. Grunnen til det var at jeg allerede bodde i Oslo og at Morten studerte i Kristiansand. Valget falt på Kristiansand fordi vi kunne få veldig mye mer for pengene på boligmarkedet her og fordi det var veldig lett for meg å flytte på meg.

Hva synes du om fokuset på plastisk kirurgi?

Det kan være jeg er naiv, men jeg føler at det har bedret seg i bloggNorge i hvert fall? Jeg har fått med meg de danske jentene og det er utrolig synd at de velger å bruke påvirkningskraften på noe slikt. Gjør hva du vil med egen kropp, men ikke påvirk andre ved å dele ut rabattkoder og spons på slikt.

Har du stemt på noen i Vixen?

Ja! Jeg tror jeg har stemt i alle kategoriene. Det var noen av favorittene mine som var nominert.

Hva er favorittbutikken din?

Jeg har mange. Jeg er veldig glad i Nelly, Zara og Retro.

Skal du på treningsreisen til Maren Erdvik?

Nei, dessverre. Det hadde vært moro da, så kanskje en annen gang.

Er noen fra deres sesong av Love Island fortsatt kjærester?

Bare Morten og jeg 🙂

Hvorfor tror du nesten ingen gutter ville være med på årets sesong av Love Island?

Dette vet jeg ingenting om, men hvis det er sant så har jeg heller ingen forklaring på hvorfor. Kanskje folk ikke er så gira på å sjekke på tv eller så virket det kanskje litt skummelt siden den forrige sesongen ikke gikk så bra? Jag aner ikke, det er bare spekulasjoner fra min side.

Hva tenker du om at du er nominert i Vixen?

Det er så hyggelig!!! Dere er så snille som har nominert og stemmer, jeg blir skikkelig rørt <3

Kan du legge ut flere matoppskrifter?

Det kan jeg helt sikkert få til, i hvert fall hvis kjøkkenet noen gang blir ferdig…

Er du en morgenfugl eller en nattugle?

Jeg er heller en morgenfugl enn nattugle. Jeg blir jo trøtt klokken ti.

Har du fortsatt kontakt med noen fra Love Island?

Ja, noen 🙂

2 kommentarer
    1. Ønsker dere en fin helg videre, skjønninger! Dere må se i reaksjons videoen på min. 9.38! Dere gjør akkurat de samme bevegelsene! Haha! 😉
      Elsket videoen, men det ligger mye jobb bak da gitt! Stor klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg