UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Gina Tricot

GENSER HER / BUKSE GINA TRICOT HER

Hvilken rase er hunden din?

Hun er en Shetland Sheepdog

Føler du noen gang at det er feil overfor leserne dine å reklamere for ting du har fått gratis?

Nei, overhodet ikke. For det første reklamerer jeg ekstremt sjeldent for ting gratis. Jeg får som regel betalt for å reklamere for ting fordi merkevarer og bedrifter kjøper annonser på mine kanaler. Når det er sagt så reklamerer jeg kun for ting jeg liker veldig godt selv og som jeg like gjerne kunne tipset om gratis, men det er selvfølgelig mye bedre å tipse om det å samtidig gjøre en jobb ut av det. Si Desenio for eksempel. De har jeg hatt samarbeid med jevnlig, men jeg kjøper også ting derfra utenom samarbeidene og handlet der i mange år før jeg begynte å samarbeide med dem. Så nei, overhodet ikke.

Hva synes du om Mr. Bean filmene?

Jeg har aldri skjønt greia, haha. Synes ikke de er litt morsomme en gang.

Elsker stilen din, hvor finner du inspirasjon?

Tusen takk! Jeg finner mye på Instagram i utforsk-delen, masse inspirasjon! Så liker jeg godt stilen til Angelica Blick, Kenza, Laura Byrnes… Sikketr mange andre også, men nå stoppet det opp her haha.

Tips til hvordan man kan få samarbeidspartnere som ny blogger?

Send ut masse mail til folk du vil samarbeide med. Jeg fikk masse nei i starten, men når du først får ditt første samarbeid og gjør det kjempebra!!! Så går det bedre neste gang 🙂 Ta det seriøst, men for all del – ikke reklamer for ting gratis! Det er en grunn til at du får samarbeidet og det er fordi du når ut til folk. Det har en verdi, du har en verdi, merkevaren din har en verdi og du må uansett skatte av alt du får så du må uansett “betale” for det du får og skal reklamere for.

Er influenser jobben din?

Ja 🙂

Hvor kan man finne en perfekt rutete blazerjakke?

Jeg fant min på Zara! Riktignok i sommer, men de har ofte mye fint 🙂

Hvor er kjolen du hadde på i går fra?

Stine Goya, kjøpt på Høyer

Hvordan går du frem for å finne rett hudpleieprodukt?

Jeg pleier som regel bare å teste meg frem. Du kan spørre om å få prøver på ting også! Spør gjerne om hjelp i butikken og forklar om hudtypen din, så kan de hjelpe deg.

Tips til nye bloggere?

Finn din egen stil! Skriv om det du synes er gøy, ikke hva du tror andre vil lese om. Bruk tid på gode bilder og ikke prøv å “kjøp deg til topps” med “skandale-innlegg” og drøye overskrifter. Som regel faller de rett ned igjen med mindre du tilfeldigvis går på tv samtidig (hehe).  Been there, ikke kult, angrer.

Hvor er det sorte bestikket du la ut på story fra?

H&M Home

Hvor mye penger bruker du og Morten på julegaver til hverandre?

I år skal vi gi for cirka 500 kroner hver 🙂

Hvor bor du og Morten nå?

I leiligheten vår i Kristiansand.

Har du ikke kontakt med noen fra ph lenger?

Jo, det har jeg. Ikke like mye som da jeg bodde i Oslo og vi hang masse sammen, men litt. Jeg snakker jevnlig med Sofie, Martine og litt Isabelle 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg