UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly

BLUSE PRIMARK / BUKSE BIKBOK HER / SKO NIKE / VESKE HER

Hvilket håndballag spilte du på?

Jeg spilte på Tjølling og det var sååå bra! Jeg har så mange gode minner fra Tjøllinghallen <3 Jeg var også en liten tur innom Hedrum.

Hvilken Posisjon spilte du på? Og hvor lenge?

Jeg spilte hovedsakelig venstreback og trivdes godt med det. Jeg spilte håndball fra jeg gikk på barneskolen til midten av videregående.

Angrer du på at du var med på Paradise?

Absolutt ikke! Det var ikke ideelt med tanke på annonsører i etterkant, men for en opplevelse. Jeg har ufattelig mange gode minner fra Mexico, jeg voste utrolig mye som menneske og jeg ville aldri vært foruten det og de menneskene jeg ble kjent med. Jeg hadde nok heller aldri blitt med på Love Island og møtt Morten om det ikke var for Paradise.

Hadde du regulering da du var liten? Du har sykt fine tenner!

Åh, takk! Nei, jeg hadde ikke det. Tennene mine nede er faktisk ganske skeive, haha.

Skal dere kjøpe eller leie?

Vi skal kjøpe!!!! Wiii, vi fikk lånet vi søkte om i banken så nå er det bare å by i vei.

Møtes du og Morten ofte? 

Ja, det vil jeg si. Vi er jo heldige med tanke på at vi har fleksible hverdager og kan møtes mye. Det lengste vi har vært borte fra hverandre er faktisk bare ti dager, haha, men det er jo slitsomt med all reisingen..

Når flytter dere sammen?

Så fort som mulig.

Er du gravid?

Nei, det er jeg ikke. Jeg tar test hver måned, haha så jeg er 100% sikker på akkurat det.

Går du og Morten inn med like mye i leilighet om dere skal kjøpe, eller skal du eller han eier mer enn den andre?

Vi går inn med like mye og kommer til å eie 50% hver.

Føler du deg mest som voksen eller ungdom?

Jeg føler meg som en ung voksen om jeg kan si det. Hvis jeg må velge så mer ungdom enn voksen, haha.

Hvis du hadde hatt ett ønske som kunne oppfylles, hva hadde det blitt?

Wow, vanskelig! Jeg burde nok ti verdensfred, men jeg er såpass egoistisk at jeg velger å si at jeg hadde ønsket meg å leve lykkelig livet ut.

Har du utdannelse utover vgs?

Ikke annet enn ett år av en bachelor i journalitsikk.

Hvis du kunne velge å se kun en ting i Roma, hva hadde du valgt?

Trevifontenen, sånn rent estetisk i hvert fall! Jeg synes den var utrolig vakker.

Hva er din favorittfilm?

The Notebook <3 (og Løvenes Konge + How to loose a guy in 10 days)

Hvordan er det å være blogger?

Det er veldig morsomt! Jeg får være kreativ og jeg får lære om ganske mye mer enn akkurat det å skrive på en blogg. Jeg har lært utrolig mye om foto, redigering, regnskap, markedsføring og driver faktisk mitt eget lille firma. Det er så gøy!

Hvordan har du det om dagen?

Jeg er ganske sliten. Det har skjedd mye i det siste og jeg har vært for dårlig til å ta meg pauser og hvile, men ellers så har jeg det veldig bra!

Hvordan var leiligheten dere var på visning på? Som forventet?

Den var ufattelig fin! Jeg griner. Helt perfekt.

SKJORTE HER / SOLBRILLER HER / SKJØRT HER

Vil du ha barn?

Kanskje. Det er ikke noe jeg kunne tenkt meg nå i hvert fall.

Synes du det er irriterende at mange trodde du og Morten var falske på Love Island når dere faktisk er de eneste som er ekte?

Det var vel mer irriterende under programmet når jeg fikk de samme spørsmålene på Hot Seat hver eneste uke. Typ om jeg playet Morten, om jeg kun var med for bloggen, Instagram osv. når andre der inne var veldig mye mer opptatt av å showe for kameraene og å skaffe seg følgere på Instagram enn hva jeg var. Nå er det bare morsomt, haha. Jeg vil ikke si at vi var de eneste som var ekte, men vi var de eneste som funket utenfor bobla.

Hva mener du må til for å være en vellykket blogger? 

Wow, godt spørmsål! Det kan være så mye, men jeg føler meg vellykket nå som jeg har jevne tall, står 100% inne for alt jeg skriver, hardedikerte og utrolig fine lesere som titter innom hver eneste dag og kan leve av dette uten clickbaits og provokasjoner.

Fikk dere vite på forhånd når dere skulle på utflukt på PH?

Nei, ikke før vi fikk brev! Samme på Love Island. Så hadde vi maks 30 min på oss før vi skulle dra, noen ganger 5-10 minutter.

Hva ville du blitt om du ikke ble influenser?

Da ville jeg blitt journalist!

Er det noe ved ditt eget utseende du håper fremtidige barn ikke skal arve?

Nei, så grusomt. De kan arve alt for min del, haha.

Hva synes du om Martine på bloggerne?

Av det jeg har sett synes jeg hun er seg selv lik! Blid og jordnær.

Får du mye penisbilder?

Ja, dessverre så gjør jeg det. Det er faktisk grunnen til at jeg ikke kan ha åpen Snapchat.

Hva var det beste med Love Island, bortsett fra folkene og resultatet?

Hehe, det er vel de to tingene som var det beste. Jeg får vel si at det var digg med noen ukers ferie i varmen da.

Hvor mye tjener du på bloggen i måneden nå?

Jeg kommer nok aldri til å gå ut med hva jeg tjener, egentlig bare fordi jeg ikke føler for å dele økonomien min med “alle”. Hvis dere er veldig nysgjerrige får dere vente til skattelistene kommer så kan dere snoke i vei 😉

 

6 kommentarer
    1. Ååååh, liker deg bare bedre og bedre! Bloggen din er utrolig bra og du svarer så genuint, flott og reflektert på spørsmålene. Fortsett med det ! Og lykke til med samboerskapet! 😀

    2. Synes du er en av de virkelig ekte bloggerne vi har. <3 Som du sier, uten clickbait og provokasjoner. Creds til deg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg