UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER

Når mener du julen starter?

Hm.. Jeg har egentlig ingen formening om det. Har ikke hatt julefølelse på mange år, men kanskje julaften eller lillejulaften? Jeg bryr meg ikke så veldig mye om jeg skal være helt ærlig med dere.

Pleier du å kjøre kollektivt nå?

Nei, ikke noe særlig her i Kristiansand. Jeg går som regel, eller hvis jeg skal handle en del så tar jeg bilen.

Hvorfor legger du for det meste ut instastories uten lyd?

Det har jeg ikke tenkt over, men hvis ikke jeg snakker om noe eller det er relevant lyd så ser jeg ikke poenget med å ha masse støy i bakgrunnen.

Har du noen mål for 2020?

Det skal jeg sette meg ned og tenke over fordi jeg liker å ha mål og jobber bra etter mål! Akkurat nå har jeg  ingen, men det kommer 🙂

Når kranglet du og Morten sist?

Det husker jeg faktisk ikke. Vi krangler ikke så ofte, det er mer at vi er irritable begge to haha.

Hvorfor har du begynt med personlig trener?

Det er egentlig ganske tilfeldig. Jeg meldte meg inn på SATS og fikk en gratis time, den likte jeg veldig godt og så fant Morten og jeg ut at det kunne være gøy med PT timer sammen. Vi har en plan om å lage en liten miniserie på YouTube, så vi får se 😀 Det er som regel gøy å trene med PT innimellom. Alle har forskjellige ting de liker å trene, forskjellige øvelser og man lærer ofte veldig mye nytt.

Hvordan blir det å være alene med valpen?

Hehe, helt ærlig? Jeg gruer meg litt jeg. Det er masse jobb nå som hun er så liten og enda ikke stueren. Okei, det er egentlig bare at jeg er lat og gruer meg til å gå ut med henne 10 000 ganger i løpet av dagen og prøve å tvinge henne til å bruke doen ute, haha.

Hva er favorittplagget ditt akkurat nå?

Fuskepelsen min fra Samsøe Samsøe! Dere finner den her.

Hva er planen din på nyttårsaften?

Jeg skal være i Kristiansand med venner 🙂

Skulle ikke du på lanseringen til Martine Lunde?

Jo, det var planen. Dessverre rakk vi ikke inn til Oslo. Vi jobbet med å gjøre leiligheten hundeklar og jobbet med kjøkkenet så ble plutselig klokken alt for mye. Det så gøy ut, så det var synd.

Hva gjør du for å lade opp?

Drar på hytta, tar meg et bad, går tur eller trener.

Når kommer videoen av det ferdige kjøkkenet?

Den kommer faktisk i morgen tidlig! Det er ikke 100% ferdig, men så og si. Dere får i alle fall sett hvordan det ser ut og jeg er så fornøyd. Gleder meg til å vise dere!

Hvordan går det med å gjøre valpen stueren?

Hun har klart å gå på do ute nå så det er kjempebra! Hun vil helst gå inne enda, men det at hun i det hele tatt klarer å gå ute er kjempebra 😀 Så toalettbesøket på morgenen skjer alltid ute, så prøver vi å ta henne ut hver gang hun skal til å gå på do inne, men det er lettere sagt enn gjort. Hun er så kjapp!

Opplever du og Morten utroskapsrykter?

Nei, ikke i det hele tatt faktisk. Veldig heldig!

Har du lappen?

Ja, men jeg hater å kjøre bil. Blir så stressa av ansvaret… Tenk om jeg kjører på noen.

Hvem skal Morten til London med og hvorfor dro han ikke med deg?

Han reiser med Einar fra Love Island faktisk 🙂 De har snakket om den turen i sommer så det er fint at de endelig fikk dratt. Han dro ikke med meg fordi de har hatt en plan om å reise sammen lenge og fordi en av oss må være hjemme med Trulte uansett. Jeg så faktisk på Londontur først, men så endte han opp med å dra da jeg fant ut at jeg skulle spare penger haha.

Har du fått tilbake bloggmotivasjonen?

Det kommer seg altså! Den er mye bedre enn hva den var for noen uker siden, så det er gøy!

Hva er det beste og verste med å ha hund så langt?

Det beste er all kjærligheten. Hun er så fin altså! Det verste er jobben med å gjøre henne stueren 😉

 

7 kommentarer
    1. Hunden blir stueren snart skal du se:) ta henne med ut me en gang hun gjør fra seg inne, å ros henne å gi godbit når hun gjør fra seg ute 🙂

    2. Husk at valper skal ut med en gang etter de har sovet, etter mat, og etter lek. Det funker helt utmerket faktisk

    3. Da hunden min var valp gikk vi rett ut HVER gang hun hadde spist, lekt, sovet eller drukket. Da ble hun stueren ganske så kjapt – litt mas de første dagene, men hun lærte det kjapt.
      Men dette vet du sikkert, ville bare si det, i tilfelle dere «venter» til det ser ut som hun skal – da går det jo som regel for fort til å rekke ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg