UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER

Hvilken Nunoo veske er favoritten din?

Åh, det er vanskelig å velge. Jeg tror Ellie modellene er favoritten til hverdags for da må jeg ofte ha med kameraet og det har jeg plass til i de. Jeg bruker Ellie new suede aller mest, men det er litt fordi den går til alt. Leo er også en favoritt! Ellers må jeg trekke frem min nyeste Nunoo, Helena Flash.

Hvor er Friends kaffekoppen din fra?

Den kjøpte jeg på Primark i Manchester. De hadde en hel Friends-avdeling og en café som var prikk lik Central Perk fra Friends. Det var så kult.

Har du noen favoritt-storbyer å anbefale?

Jeg elsker Barcelona og ville definitivt dratt dit om dere ikke har vært der! Sykt god mat, en utrolig vakker by, ganske bra shopping og veldig rolig og fin stemning i byen. Jeg føler for å anbefale New York selv om jeg ikke har vært der, haha. Må dit, det står øverst på listen min. Ellers er London gøy, Roma var veldig fint, men veldig mye folk også vet jeg ikke om Gdansk går som storby, men det var sykt fint der.

Jeg er så nysgjerrig! Når forteller du hva som skjer første desember?

Det tror jeg nok jeg gjør 1. eller 2. desember. Jeg må dessverre holde dere på pinebenken en stund til, orker ikke jinxe noe, hihi.

Hvordan opplever du folk i Kristiansand?

Veldig hyggelige folk! Det var noe av det første jeg la merke til da jeg flyttet hit. Folk er så positive og hyggelige, i butikker og alt. Stor kontrast til viben i Oslo, haha.

Er merket du har ved siden av øyet et fødselsmerke eller fra en skade?

Så gøy at du spurte, det glemmer jeg helt at jeg har. Det er faktisk fra vannkopper. Jeg hadde det da jeg var liten og klarte ikke unngå å klø der så det ble et arr.

Pusser dere opp kjøkkenet helt selv?

Så og si. Vi har fått veldig god hjelp av fedrene våre, så har vi hatt både elektriker og rørlegger, noe man må ha, men det aller meste gjør vi selv ja. Det er så moro! Pappa veileder oss da så vi ikke gjør noe galt, men vi gjør omtrent all jobben selv.

Har du flere smykker?

Jeg vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet, men jeg har flere smykker ja 🙂

Hvorfor var du skuffet over Primark i Barcelona?

De har tre, jeg var kun på den ene som ligger på et kjøpesenter. Den var veldig liten med veldig dårlig utvalg, men det verste var at det var totalt kaos. Det var umulig å se på noe fordi alt lå i store hauger på bordene og på gulvet. Grusomt.

Har du noen favoritt chick flicks til jentekvelden?

Ja, mange! Jeg går aldri lei av How to loose a guy in 10 days, The Notebook, It’s Complicated, Friends With Benefits og The Holiday. Jeg har laget en liste med 25 click flicks her faktisk.

Når var du sist på Island?

Det er ganske nøyaktig to år siden sist. Vi snakker litt om å dra dit neste sommer, så krysser fingrene for at det ordner seg. Hadde vært gøy å vise Morten Island!

Hva synes/mener du om homoterapi-debatten?

Jeg synes det er helt sykt at det er lov i Norge i 2019. LA FOLK VÆRE SOM DE ER!

Har du lyst på hund?

Ja, det har jeg alltid 😂

Hvilken parfyme bruker du?

Nå bruker jeg en fra Calvin Klein. Tror kanskje den bare heter Woman?

Trives du i Kristiansand?

Ja, veldig! Det er utrolig koselig her. Jeg begynner å finne meg mer og mer til rette.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

0 kommentarer

Siste innlegg