UKENS SPØRSMÅL

Hva får deg til å le skikkelig?

Hahaha, dette er så teit…. Kattevideoer 😂 Det er så sykt morsomt. Katter er så rare og morsomme, elsker å se på alt det merkelige de gjør.

Har du islandsk familie?

Ja, det har jeg. Pappa er islandsk, så det er mye familie der!

Har du fortsatt vestibulitt? Hvordan håndterer du det med tanke på at du har kjæreste?

Hm… Jeg har vel ikke så mye vestibulitt som vaginisme. Jeg er så og si kvitt det også, men jeg hadde en liten nedtur for noen uker siden. Jeg hadde vært i en veldig stressende periode veldig lenge og da går jeg rundt og strammer alt som er, inkludert bekkenområdet. Det var to behandlinger så var det heldigvis fint igjen. Når det kommer til å håndtere det med kjæreste så er det bare å ikke gjøre noe som gjør vondt.

Hva heter du på Snapchat?

andreasveinsdot

Er du alltid like glad?

Nei, absolutt ikke. Jeg er som regel glad, men jeg har veldig kort lunte så det kan fort smelle litt.

Studerer Morten fortsatt til å bli lærer?

Han har tatt en pause. Det går så bra med det andre han driver med nå, men planen er å fortsette på et senere tidspunkt 🙂

Når skal du fortelle om den store avgjørelsen dere har tatt?

Når ting er 100% på plass 🙂

Har du planlagt noen reiser for 2019?

Ja! Jeg har bestilt en tur til Mykonos i juni, mangler bare flybilletter. Det er litt styr å komme seg dit så jeg leter enda etter en god løsning. Jeg har også snakket litt om New York og en tur til Island så Morten får sett det og møtt familien min der, men vi får se hva det blir til. Det kommer litt an på hva som skjer med denne avgjørelsen vår hihi.

Hvor redigerer du bildene dine?

Lightroom

Hvis du kunne valgt et yrke du kunne bli i hele verden, hva hadde du valgt?

Det første jeg tenker er journalist, noe jeg kan bli woho! Hvis jeg skal tenke større… Uuh, jeg så The Holiday her om dagen og jobben til hun i LA virker ganske kul. Klippe trailere! Da måtte jeg også fått talentet for det i samme slengen fordi jeg er ikke særlig god på klipping.

Når blir kjøkkenet ferdig?

Det blir levert på fredag, så håper jeg vi klarer å bli ferdige i løpet av en ukes tid.

Kan du plis melde deg på Farmen kjendis?

Det kan man dessverre ikke melde seg på, men hyggelig at du vil se meg der <3

Hva er din favoritt-juletradisjon?

Jeg tror ikke jeg har noen.

Har noen søkt deg opp på skattelistene?

Haha, ja ganske mange faktisk. I see you 😉

Hvor skal dere feire jul?

Jeg tror det blir på hytta til familien til Morten!

Har du noen favorittaktiviteter/attraksjoner i Kristiansand akkurat nå?

Julegatene <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

0 kommentarer

Siste innlegg