UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenke Ellos

Kan du vise frem det du kjøpte i Gdansk?

Jeg kjøpte faktisk ingenting i Gdansk. Jeg handlet sminkefjerner, skrubb og alkohol på taxfree bare.

Hvor får du all inspirasjon til stil og klær?

Det er mye fra Instagram! Jeg følger mange jeg synes har veldig fin stil og er mye i utforsk for å se om jeg finner nye folk å følge.

Hva gjør du når du skal lade opp og koble helt av?

Det er jeg alt for dårlig på! Jeg klarer sjeldent å gjøre det hjemme, det er alltid noe som kverner i hodet eller noe jeg burde gjøre. Jeg slapper veldig godt av hvis jeg er på tur og har badekar tilgjengelig, hehe. Så slappet jeg skikkelig av da vi var på hyttetur fordi jeg ikke hadde internett. Så hyttetur og badekar.

Hvor gammel var du da du begynte å sminke deg?

Det husker jeg ikke helt. Jeg husker at jeg prøvde maskara på barneskolen en dag, men jeg begynte vel ikke så sminke meg før sent på ungdomsskolen og jeg sminket meg bare innimellom, typ hvis jeg skulle i bursdag.

Var noen fra Love Island eller PH i bursdagsmiddagen din?

Ja, Marius Mellem fra Love Island var der <3

Kommer det en Gdansk guide?

Ikke en full guide fordi jeg hadde ikke så mye tid der, men det kommer et innlegg med tips!

Hvorfor går det ikke an å kommentere på bloggen din?

Det går an, jeg har bare ikke sjekket kommentarene på en stund og de må godkjennes før de kommer ut 🙂 Det har vært fullt kjør med bursdagsuke, og som dere ser er dette innlegget også forsinket. Så kommenter i vei, jeg svarer og godkjenner etter hvert.

Hva heter grønnfargen du har på veggen i stua?

Det er Organic green fra Jotun.

Fikk du noe fint i bursdagsgave?

Ja, jeg fikk så fine gaver! Utrolig takknemlig <3

Hvem gjør mest av jobben med Youtube-kanalen dere?

Det er Morten, han har blitt så sykt flink og han synes jo det er kjempegøy! Han redigerer det aller mest så lager jeg Thumbnails og hjelper selvfølgelig til om han vil at jeg skal gjøre noe.

Hvor mye penger har du på brukskonto nå?

Rundt 3000 kroner.

Hva skal du på nyttårsaften?

Det aner jeg ikke enda. Jeg tror kanskje det blir en ganske rolig nyttårsaften i år. Det har vært et hektisk år så det hadde egentlig vært digg å avslutte med en rolig kveld, haha.

Hvor er den “tralla” du har ved sofaen fra?

Ellos Home, dere finner den her.

Når får dere kjøkkenet og hvor lang tid tenker du å bruke på det?

Vi får det 15. november! Det aner jeg ikke, men sikkert lenger enn hva jeg tror. Vi må rive hele kjøkkenet og gulvet før vi får det nye, samt legge nytt gulv så det i seg selv tar nok en stund. Så er det selve monteringen som sikkert tar en evighet.

Kunne du blitt venn med en følger/leser?

Ja, hvis det skjedde i en naturlig setting. Typ at vi tilfeldigvis møttes og hadde god kjemi 🙂

Hvordan farger du håret?

Helbleker etterveksten og tar kald skyld etterpå.

Bruker du og Morten mye penger på bursdagsgaver til hverandre?

Ja, egentlig litt for mye hihi wopsi. Vi burde kanskje trappe ned litt, men det er så koselig å gi noe litt spesielt!

Når tenker du det passer å forlove seg i et forhold?

Det tror jeg varierer veldig fra person til person og man må bare kjenne på det selv, når det føles rett å ta det steget videre om det er noe man vil. Man må jo ikke forlove seg heller 🙂

 

6 kommentarer

Siste innlegg