UKENS SPØRSMÅL

Kan du ha meetup i Kristiansand?

Hvis det blir en passende anledning noen gang 🙂

Hvor gammel var du første gang du hadde sex?

Jeg tror kanskje jeg har svart på det en gang for kjempelenge siden, men jeg føler ikke lenger for å svare på dette spørsmålet. Det spiller virkelig ingen rolle når andre har sex. Ha sex når du er klar for det, ikke bry deg om “alle andre” har hatt det. Tro meg, det kommer ikke noe godt ut av å ha sex før du er klar for det selv.

Foretrekker du storbyferie eller landsbyferie?

Hm… Jeg tror kanskje ikke jeg har vært på en ordentlig landsbyferie, men jeg har skikkelig lyst til å feriere i en italiensk eller fransk landsby. Jeg tror kanskje jeg hadde foretrukket det over storbyferie om jeg hadde prøvd. Jeg er er ikke så glad i store folkemengder og det er det jo i storbyene.

Har du gått på Tjodalyng skole?

Jepp! Både barne- og ungdomsskole. Det var sååå koselig, savner det faktisk litt.

Har du møtt noen av Morten sine venner?

Ja, heldigvis. Hvis ikke hadde jeg blitt bekymret for om han var flau over meg, haha. Tross alt vært sammen i et års tid, så det skulle bare mangle.

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm.

Skal du studere til høsten?

Ja, det er i alle fall planen med mindre et eller annet ekstremt spennende og unikt dukker opp slik som det gjorde sist (Love Island). Jeg har veldig lyst til å studere og kjenner at jeg trenger noe ved siden av bloggen så jeg skal i hvert fall søke og krysser fingrene for at jeg kommer inn.

Billig eller dyr vin?

Samme for meg så lenge den er god 😉

Liker du utelivet i Oslo eller Kristiansand best?

Jeg har vel bare vært ute i Kristiansand to-tre ganger, så det er vanskelig å si… Jeg er ikke noe glad i å dra ut, og var ikke særlig glad i utelivet i Oslo, men man har sykt mange forskjellige alternativer. Du har liksom alt i Oslo. Vil du på en chill bar så har du det, man kan dra ut og danse på sikkert femti steder, man kan til og med dra ut for å spille brettspill. Det er amazing, så ja det blir jo Oslo.

Kan du lage en video hvor du tester alle smågodt-typene?

Tjaaaa, kanskje det? Fra både Candy King og Nidar da?

Når skal dere pusse opp kjøkkenet?

Veldig snart!!! Vi skal prøve å få gjort det før jul.

Har du noe kontakt med Sofie?

Utrolig nysgjerrige folk er på dette. Får tjue spørsmål hver uke, så ja.

Kommer det ofte noen bort til deg å spør om å få bilde, synes du det er greit?

Ja, det er bare koselig å lenge man kommer bort og spør <3

Hva heter fargen dere har i stua?

Organic Green. Fin, sant?

Hvem av parene fra Love Island er fortsatt sammen?

Fortsatt bare Morten og meg. Så vidt jeg vet holdt ingen av de andre til over nyttår.

Vil du bli skuespiller?

Hehe, nei det har jeg ingen planer om.

Tjener du mer på bloggen enn hva du gjorde da du jobbet i butikk?

Ja, absolutt!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

7 kommentarer

Siste innlegg