UKENS SPØRSMÅL

Hvem er hun du reiser med til Bali?

Det er Emilie, en god venninne av meg. Vi møttes like før videregående og har holdt sammen siden. Hun er en av Larviks-jentene mine som er mine nærmeste venner og “gjengen” min.

Savner du Morten?

Ja, det gjør jeg! Utrolig nok så går det bedre enn hva jeg trodde, men selvfølgelig savner jeg han.

Hva slags fargebehandling får du når du drar til frisøren?

Frem til de to siste gangene hos frisøren så hat jeg stripet etterveksten og tatt en kald skyll etterpå. De to siste gangene har jeg helbleket etterveksten fordi jeg ville ha en lyse look i sommer. Så opprettholder jeg fargen med lillasjampo, favoritten finner dere her.

Hva synes du om at Petter er med på Ex on the beach?

Det har jeg egentlig ingen formening om, men kult for han om det er noe han har hatt lyst til å gjøre. På generelt grunnlag så må jeg få si at jeg synes Ex on the Beach er et skikkelig drittprogram. Hvordan kan noe som kun går ut på fyll og drama, som samtidig viser folk fra sine (forhåpentligvis) verste sider være så populært? Herregud, for en verden vi lever i.

Hvordan tror du Morten klarer seg hjemme alene, sklir rutinene ut?

Jeg tror han koser seg jeg! I hvert fall foreløpig, men så fort kjøleskapet går tomt for mat og klesvasken hoper seg opp skulle han nok ønske jeg var der 😉 Neida, litt savn er det nok. Han får masse tid til å trene, lese pensum og henge med venner, men vasking og rydding tror jeg ikke det blir så mye av.

Hvor mye koster det nye kjøkkenet?

Vi har ikke landet på et enda, men vi skal begynne å se når jeg kommer hjem. Wiii! Vi har et budsjett på 100 000 kroner, men kjøkkenet vårt er veldig lite så jeg har et lite håp om at vi klarer oss på mindre enn det, men… Hele kjøkkenet skal totalrenoveres, vi skal legge nye fliser på gulvet og alt skal bli nytt så det koster jo en del.

Har du og Morten tenkt til å lage Youtube-video?

Vi skal lage flere når vi kommer hjem! Våre tidligere videoer finner dere på kanalen vår her, abonner gjerne så bli vi kjempeglade!

Reklamerer bloggere for alt de får sponset eller kan man bestemme om man vil ta imot varen?

Jeg kan kun snakke for meg selv når det kommer til å reklamere for alt man får sponset. Nei, overhodet ikke. Jeg sier ukentlig nei til forespørsler som er uaktuelle. For min del handler det enten om at det ikke er noe som passer min profil, ting jeg rett og slett ikke vil reklamere for eller at de tilbyr en ekstremt dårlig deal. Kjenn din egen verdi (mitt nye motto). Når det kommer til om man kan bestemme selv så er det et stort ja! Alt man får tilsendt må skattes av, så det hadde vært utrolig kjedelig å måtte skatte av masse man ikke egentlig vil ha.

Var du invitert til Stockholm?

Ja, og jeg er så sjalu når jeg ser alle legger ut stories fra at de reiser sammen. Jeg vil også!!! Men jeg kan ikke akkurat klage her jeg ligger på Bali og soler meg, hehe.

Favorittårstid og hvorfor?

Høsten! Jeg elsker høsten, har alltid gjort det. Jeg er ikke veldig glad i varme og på sommeren kan det fort bli litt for varmt for meg, derfor er det så deilig når den litt skarpe høstluften kommer. Naturen blir så fin når trærne skifter farge, jeg får lyst til å gå masse tur og være masse ute samtidig som det beste jeg vet er å sitte inne på regnværsdager med tente lys og en god film. Høsten er skikkelig kos.

Når du er på ferie, klarer du å ta deg helt fri eller blir det mye jobb?

Jeg klarer aldri å ta meg helt fri. Jeg hadde en dag i Thailand hvor jeg lot mobilen ligge nesten hele dagen og ikke tok et eneste bilde med kameraet. Det er første og sist gang jeg har vært på ferie uten å jobbe. Nå er det litt annerledes fordi dette faktisk er en jobbtur, men her er jeg skikkelig på jobb! Det er jobb på morgenen før vi drar, hva vi enn gjør utenfor villaen skal dokumenteres, jeg vlogger gjennom hele turen og tar selvfølgelig masse bilder, så deler jeg masse på story i løpet av dagen før jeg jobber igjen når vi er tilbake på rommet på kvelden med å redigere bilder og å skrive tekst.

Har du noen tanker om valget i Kristiansand?

Jeg stemte Venstre og de gjorde det ikke så veldig bra, wopsi. Jeg er enda ikke skikkelig inne i Kristiansand og hva som foregår i byen så i år ble min stemme basert på alle valgomater man kan ta, samt at jeg gjorde bittelitt research. Ting som tydeligvis engasjerte i Kristiansand som kunstsiloen, flytting av containerhavna osv. er ikke noe jeg har engasjert meg i enda sååå. Høyre og Ap gjorde det bra og det er to partier som er helt innafor etter min mening, mens Demokratene visstnok gjorde et brakvalg og der kjenner jeg at jeg trekker meg. Jeg satt og leste på partisiden deres og det at de har fått så mange stemmer er jo skremmende.

Hvis du var på en øde øy og kun kunne tatt med en ting, hva hadde det blitt?

Jeg tror det måtte blitt en kniv, typ en machete.

Hva hadde du gjort om Morten kalt deg for en jævla hore under en krangel?

Vel, det hadde ikke skjedd. Vi krangler ikke sånn, heldigvis! Vi kan bli sinte begge to, men vi går aldri til personangrep på hverandre, da handler det som regel om det krangelen bunner i. Vi krangler egentlig ganske fint synes jeg. Vi diskuterer, er irritert på hverandre, gir hverandre space så vi får tenkt litt over saken, så kryper alltid den ene til korset og vi snakker om hvorfor vi reagerte som vi gjorde før vi klemmer det ut haha.

0 kommentarer

Siste innlegg