UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

JAKKE HER / T-SKJORTE PULL&BEAR / VESKE NUNOO / BUKSE HER / SKO HER

Bruker du presets til bildene? Hva er dine favoritter?

Jeg bruker Marokko-pakken og City-pakken fra Pilotmadeleine.

Har du noen gode lavfodmap oppskrifter?

Foreløpig har jeg funnet oppskrifter fra Julianne Lyngstad som dere finner her.

Hvem ville du sett på Bloggerne?

Kunne tenkt meg å se for eksempel Kristina Andersen, Lene Orvik, Maren Erdvik, Pappahjerte & KonaTil sammen. Det er nok flere jeg ikke kommer på, haha.

Hvor er gulvtepper i stuen deres fra?

Det er fra Ellos Home, dere finner det her.

Hvorfor er ikke du med til Stavanger?

Fordi jeg fikk besøk av to venninner denne helgen, så det passet veldig dårlig.

Hvor høy er du og hvor høy er Morten?

Jeg er 168 og han er 190.

Har du forandret deg som person etter at du fikk kjæreste?

Jeg tror kanskje ikke jeg har forandret meg så veldig mye, men jeg har nok blitt litt bedre på å snakke om og å vise følelser.

Handler du ofte brukt/vintage?

Jeg handler litt på Tise, så sitter jeg stadig på Finn, men det er sjelden jeg finner noe. Jeg ser liksom for meg akkurat hva jeg vil ha, haha.

Hva ser du mest frem til i September?

Balituren med Emilie!

Når gråt du sist?

Det var vel et par uker siden. Jeg gråter typ hver måned når jeg skal ha mensen, haha. Det er helt sykt hvor følsom jeg blir, men den gangen var det på grunn av magen.

Hva drømte du om å bli/jobbe som da du var barn?

Jeg ville først bli dyrlege, men så skjønte jeg at jeg måtte avlive dyr og da ville jeg ikke bli det enger. Så ville jeg bli popstjerne og så journalist.

Når har du bursdag?

26. oktober! Det nærmer seg, wohooo.

Når og hvordan ble du kjent med Maren Erdvik?

Vi har fulgt hverandre og snakket litt på sosiale medier fordi vi begge var under Nettavisen/Side2, var i samme Facebookgruppe osv. Så da jeg begynte å henge på Sørlandet fant vi ut at vi skulle møtes, men så fikk vi det ikke til før jeg faktisk flyttet til Kristiansand haha. Hektiske hverdager, men det gikk til slutt og det var så koselig. Jeg har jo fulgt henne i mange år for treningsinspo, hihi.

Har du kjent de vennene du har besøk av nå lenge?

Ja, vi møttes vel ordentlig året før vi begynte på videregående, så begynte vi på samme håndballag og samme videregående og ble fort veldig gode venner.

 

11 kommentarer
    1. Ser du ikke selv at det ser ut som om du har et mannlig kjønnsorgan i de buksene ? Du kler virkelig ikke den formen der.

      1. Hahahaha, seriøst!? For en kommentar…. Det ser jo ikke sånn ut uansett, jeg ser ingenting galt. Et fint antrekk og bilde er det!

      1. Har ikke kjøpt det på noen måneder nå, haha. Og nei, jeg er livredd for å bli gravid så jeg tester meg innimellom for å forsikre meg om at det ikke har skjedd et uhell slik at jeg kan eventuelt kan ta en abort i tide 🙂

    2. Til Anonym.
      Det er ikke bare når man prøver å bli gravid at man tester. Det er når man virkelig er redd for å bli gravid også. P-piller, kondomer, sprøyter og staver er ikke 100% sikkert. Å teste av og til er å ta ansvar ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg